Monday , December 5 2016
Home / Lain-Lain / Super Gerun: Bilik air penthouse lutsinar setinggi 15 tingkat (3 gambar)

Super Gerun: Bilik air penthouse lutsinar setinggi 15 tingkat (3 gambar)

Gerun tak tengok bilik air ni? Bilik ini berada dalam salah satu penthouse di sebuah kondominium di Guadalajara, Mexico. Ia di bina di atas sebuah elevator shaft yang sudah dimakan usia. Bayangkan anda mahu mengeluarkan tahi dalam keadaan macam ni. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: Geekologie

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

14 comments

  1. Bayangkanlah… tengah sedap2 nak menabung, tetiba nampak amukan pocong atau hantu ju-on atau hantu tah hapa2 tah keluar dari lubang tu. Adoiyai! keras luar dan dalam lah.

  2. perghhhh

  3. mati idup balik pn aku tak mau tandas cenggini.!

  4. yg nk kuar pun jd masuk balik…tgk gambar pun dh seram sejuk kaki ni ha

  5. konon akitek ni dialah yang tercanggih terhebat…dan sgl yg ter ter lah…..sekalipunnnnn aku air kecik atau beso aku nak terkeluooooo sgt2….tak akan aku relakan mmbuang hajat aku di situ…ohhh tidakkk..silap2 ade pulak si polan si polan psg cctv…then uplod utube….ahaks….kan kes naya…

  6. 13 tingkat???????
    gayattttt siokkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. terkeluar NYA lahhh!!!! BERAK KERAS teruss

  8. gayat..ape kata lantai toilet tu kita cover dgn karpet,baru la tak seram..kan?

  9. tegak bulu r0me aq..cntik je t0ilet nie,tp pndag lantai 2 memag x jd m’buag la aq..at0i

  10. takat ketinggian tu takpe lg.. kalau ada orang duk bawah pakai teropong tengok kurang jalan2 kat atas tu lg la naya hhahaha

  11. hanya orang yang membuat tandas ni je yg berani berak…..

  12. kalo jatuh mati keras lorr!!

  13. extreme siott…nak jugak merasa skali buang air kat ctu.
    tambah pgalaman idup hihihi

  14. camana nak bayangkan……….

counter statistics