Wednesday , August 27 2014
Home / Isu Semasa / Super Giant: Ketam terbeso di dunia! (5 gambar)

Super Giant: Ketam terbeso di dunia! (5 gambar)

Ha amekaw! Bagi yang kaki makan ketam, pasti puas hati sampai tergolek sebab ketam ni besar gile. Ketam ni merupakan ketam terbesar di dunia buat masa sekarang. Beratnye ialah 9 kilogram dan bersaiz 40 inci. Ketam ini ditangkap secara kebetulan oleh nelayan tempatan. Nelayan tersebut bercadang untuk menjual ketam ini dalam harga RIBUAN POUND. Kau hado?? Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

18 comments

  1. aku takut nanti ketam makan tuan….eeeiiii…seriauuuuu…

  2. ni namanya ATOK KETAM…dia punya claw pon dah kaler itam. hehehe.

  3. Kuasa Yg Maha Esa.. =]

  4. maunya patah gigi nanti.

  5. ketam ni dah boleh makan orang, orang masak cili.nyam nyam

  6. Tengok ketam ni, teringat Meow kucing comel tergemuk di dunia (39 kilo) yang mati Sabtu lepas. Cian Meow, baru 2 tahun hidup…

  7. Perrrhhhhhhh besaunya… camner nak masak merah kalau kuali leboh kecik dari ketam

  8. sedap ne! saya suka makan ketam!!!!
    wah! sedap3x!!!!

  9. ngeri nk makan la pulak..

  10. klu dpt mkn nie mmg sedap! haha :p

  11. beautifulnara vs mediamalaya

    geli plak nk mkn dh beso rope ini

  12. mmg suka ketam tp klu dh besaaarrrrr cam gini…………………… jgn kata nk makan tgk jauh pn dh takutttttt!!!!

  13. inilah raja ketam!! subhanallah… tp takutla nk makan.ntah2 ada ikan kt dlm perot tu…hehe

  14. mcm tipu jer… tgk gmbar perempuan tu… ad edit photoshop tu…

  15. negara mana ni ekk? tak bgtau pon kt mana..

  16. mcm fake je….

counter statistics