Monday , December 5 2016
Home / Pelik / Super Gila: Kerja gila buat jambatan di tepi tebing (16 gambar)

Super Gila: Kerja gila buat jambatan di tepi tebing (16 gambar)

Nampak cantik kan jambatan di tepi tebing-tebing gunung ni? Nak tau cemane tahap gile buruh-buruh yang menyimen sepanjang untuk menyiapkan jambatan ini? Scroll untuk lebih banyak gambo.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

26 comments

  1. tak syg nyawe ke meka ni yerk…

  2. uiii yai… yang menengoknye ni yang gayat…

  3. Subhanallah,tinggi tu!!.. sanggup depa buat kerja ni utk mata pencarian.mmg ngeri menengoknya..

  4. mak ai…giler gayat…klu sy diberi naek free pn sampai bile2 pn xnak naek…sayang nyawa wei…

  5. nyawa boleh terancam..

  6. memang terbaik…..mereka sepatunya mendapat pengiktirafan n dapat gaji yang muai…untuk kerja ngeri nie…

  7. mak ai…brapa agaknyer insuran nyawa dorang nih

  8. giler kentang….terjatuh sia2 je..bg la aku gaji 10k pn,aku tak nak keja nih..

  9. kesian..kdg2 sedih nengok org keja buruh ni..dorg ni keja lebih penat dr org lain tp gaji rendah..berpanas, badan kena panah matahari tp dorg tetap cekal bt keja..kesian..

  10. Respect gile..kerana mencari rezeki, sanggup gadai nyawa. Kontraktor2 kat M'sia ni,jgn kata bina jambatan kat lereng bukit tinggi, bina jamban pn berkira pentingkan untung semata2, hasil keje hampas!

  11. sape la yg nk gune jambatan tu sgt yg beriye beno buat sume tu..wakakakkaa

  12. makhaihh aku tengok, aku yg gayat

  13. Salute untuk mereka buruh2 yg sanggup buat kerja-kerja merbahaya ni. kita tak mampu..

  14. mak ai?mmg x la aku nk lalu kat jmbatan cm ni….

  15. tgk pn dh gayat.. yeeewww

  16. gayat aku…

  17. kesian tengok dia orang ni, demi mencari rezeki nyawa dipertaruhkan !

  18. ketinggian ni dah cukup untuk buat base jumper ni..masyuk..nasib baik kt malaysia xde tempat mcmni….

  19. kerja halal, diberkati..

    kalau dah memang ajal, sedang tido atas katil mahal dalam bilik mewah, kena bunuh kejam dengan penjenayah, pun mati ngeri jugak.. kan?

  20. Que Rizuwan Mahrop

    mmg unik tp merbahaya……

  21. mereka2 ini lah antara pekerja2 pembinaan terbaik dunia….recpect tuuu…..

  22. mmg terbaik… rezeki ALLAH ada di mana2 je. asalkan ikhlas n nawaitu betul,inshaALLAH akan sentiasa dilindungi ALLAH biarpun diorg ni bukan beragama Islam( agaknya la). kalau terjadi perkara buruk pun, itu dh ditentukan… Qada dan Qadar.

  23. gile betul kerja kalau jatuh xtahu hidup ke tAK

  24. ALAMAK NGERI GILA KERJA TU NAK BUAT MACAM MANA DAH KERJA DIA NAK CARI KERJA DIA

  25. kalau kerja buruh tuh.aku kerja bahagian lain………..

counter statistics