Sunday , December 11 2016
Home / Pelik / Super Giler: Anjing dicampak dilaut (5 gambar)

Super Giler: Anjing dicampak dilaut (5 gambar)

Gambar ini ditangkap ketika empat orang gadis bersuka ria di mana salah seorang ahli telah menghumban seekor anak anjing ke tengah laut sambil video direkod oleh seorang lagi. Nasib anjing ini baik apabila ia diselamatkan orang ramai dan di bawa pulang oleh tuan barunya. Awww.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

22 comments

  1. perangai mcm sampah! ape dosa anjing tu?

  2. giler kejam!!!

  3. Mangkuk pny pempuan!

  4. kat chinalah ni…mcm2 hal dia org buat..ari tue mkn hanjing, ni buang plak..ape kata buat kat dia org plak…

  5. x senonoh la..x kna lgsung dgn etika disiplin kesukanan dorunk

  6. kesiannya…
    memang takde perasaan betul la manusia mcm ni…

  7. kat malaysia, kalu macam tu bukan anjing..tp baby..sapa kejam?

  8. SunhanAllah, ape la salah anjing tu, pernah kamu mendengar kisah seorang pelacur yang hanya memberi minum sekor anjing mendapat keampunan Allah dan masuk kesyurga?

  9. LAKNATULLAH PUNYA ORANG CHINA!

    DAH LAH MAKAN ANJING,TIKUS KUCING!

    SEMUA BLEH BEDAL.. PENGOTOR!

    DISEKSA BINATANG LEPAS TU DI MAKAN!

    TAKDE PERIKEMANUSIAN

    SEBAB TU NEGERI PUN KERAP

    KENA BENCANA ALAM!!!

    KITA DI SINI PUN KENA INGAT BERINGAT,

    JGN BERPERANGAI MELEBIHI BINATANG

    MELEBIHI MAKSIAT ADA NEGERI KITA

    PULAK DI TIMPA BENCANA!

    NAUZUBILLAHMINZAALIK!

    • Que Rizuwan Mahrop

      hahahahhaha relex2 hummer69 hahahhahah perangai manusia begitulah perangai binatang diterima tapi perangai manusia kita tak dpt terima…..

  10. What's wrong with millennium people? More and more retarded.

  11. claka lah .. ni setan ke org??

  12. aku mmg dari dulu anti yg negara2 china,thai,jepun dan seangkatan dgnnya…dahla suka dera nyeksa binatang,pastu makan binatang yg org lain xmakan, konon2 eksotiklaa, blh kuatkan tenaga batinla.. mmg padan muke dorang kena bncana mcm2! xpyh nak dikesiankan dorang ni

  13. Hanjenggg tol la China ni……anjing kuceng suma nak makan…Pastu dera plak..Mau jadi gempa bumi lagi kat sana..Dasar Komunisss tol..

  14. aduhh..ksiannya anjing tuu… ada la blasan dkat org yg tikam anjing tuu!! sikap mgalah sikap binatang! dia tu la bnatang. x punya hti prut lsung .. puih!

  15. Sedih btl tengok perangai manusia zaman skrg..Sian anjing tu..Org kat China kebykkan perangai memang zalim. Maybe some of them ketrunan setan. Psl tu bila dah tua umo 80 -100++ ada yg tumbuh tanduk kat kepala..Padan dgn perangai dia org!..

  16. xmau komen lagi dah sebab kat atas dah byk komen serupa..cuma nak diingatkan..binatang juga adalah makhluk tuhan tak kira samada anjing, babi atau tenuk sekali pun..jgn la disiksa..binatang pun ada hak untuk hidup dan diperlakukan/dilayan dgn baik…hatta diternak untuk makanan sekalipun, binatang harus diberikan tempat yang selesa dan dilayan sebaik mungkin.

  17. tgok gambo compom si sepet keturunan dajal agaknya!!! takda ati perut langsung!!!! kalo aku ada kat situ dah lama kena benam dlm laut empat2 ekor pompuan ne!!! ne yg dpt di rakamkan!!!! patutlah negara mereka ada saja bala!!!!! keji sungguh !!!! anti betul aku dgn manusia yg suka anaiya binatang… anaiya apa jelah!!!!! anaiya public fon pun aku anti….
    sorry ter emo plak…

  18. nak kata org cina jahat tapi yg selamatkn anjing pun org cina gak…
    hmmm susah nak kata. baik buruk seseorang bergantung kpd masing2 bukn negara atau bangsa.

  19. sepatutnya orang ramai patut lambung orang yg lambung anjing tuh…………………

counter statistics