Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / Super Giler: Cara terbaik keluar dari kubikel ATM

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

4 comments

  1. sepatutnya tarik, dia pegi tolak then menggelabah -,-"

  2. menggelabah la mamat tu, ape dah. sabar itu separuh dari iman

  3. lawak gl aku tgk dia gelabah…dah la ms ambik duit pun dah nampak gelabah skt…bl jd mcm tu lg gelabah…lawak2 tp kalo jadi kat diri sendr pulak kalo bwk anak keck anak duk nangis2 mau bt mcm tu gak kot…huk3x sian2

  4. tak pasal-pasal pecah cermin pintu tu…

counter statistics