Sunday , September 25 2016
Home / Pelik / Super Giler: Pasang jam di gereja (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

10 comments

  1. sumpah x panjat! hee…!

  2. waaaaa…dia sambung2 tangga camtu??? seriaunyeeeee….

  3. ala biasa je tu cuba korang tgk org pasang n bukak tower crane yg tinggi lebh 20 tingkat lagi gayat…nie biase jer

  4. bha…trer nar smpai smbg tngga mcm tu … ish2.. brni btol budk tu … klau aku…ish..sory lha…

  5. Mak datuk !… giler ker apa diaorang nih.

  6. kreatif gilerrrrrrrrr

  7. mungkin bagi diaorang risiko tu sebagai satu penghormatan untuk berbakti pada agama diaorang, sape taw kan…

  8. eeiii…x sanggup tgk!..mak gayat

  9. tu jeee????

  10. Tqh pqpe tqh,! Pkqi lq skylift ke sqje nk tmph mqut,bengong,!!!

counter statistics