Thursday , December 8 2016
Home / Pelik / Super Giler: Pasang jam di gereja (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

10 comments

  1. sumpah x panjat! hee…!

  2. waaaaa…dia sambung2 tangga camtu??? seriaunyeeeee….

  3. ala biasa je tu cuba korang tgk org pasang n bukak tower crane yg tinggi lebh 20 tingkat lagi gayat…nie biase jer

  4. bha…trer nar smpai smbg tngga mcm tu … ish2.. brni btol budk tu … klau aku…ish..sory lha…

  5. Mak datuk !… giler ker apa diaorang nih.

  6. kreatif gilerrrrrrrrr

  7. mungkin bagi diaorang risiko tu sebagai satu penghormatan untuk berbakti pada agama diaorang, sape taw kan…

  8. eeiii…x sanggup tgk!..mak gayat

  9. tu jeee????

  10. Tqh pqpe tqh,! Pkqi lq skylift ke sqje nk tmph mqut,bengong,!!!

counter statistics