Thursday , May 25 2017
Home / Pelik / Super Giler: Pasang jam di gereja (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pengimbas muka dipasang di tandas awam Beijing, elak kecurian tisu tandas (4 Gambar)

Bagi memerangi masalah kecurian tisu tandas yang berleluasa di tandas awam di sekitar bandar Beijing, ...

10 comments

  1. sumpah x panjat! hee…!

  2. waaaaa…dia sambung2 tangga camtu??? seriaunyeeeee….

  3. ala biasa je tu cuba korang tgk org pasang n bukak tower crane yg tinggi lebh 20 tingkat lagi gayat…nie biase jer

  4. bha…trer nar smpai smbg tngga mcm tu … ish2.. brni btol budk tu … klau aku…ish..sory lha…

  5. Mak datuk !… giler ker apa diaorang nih.

  6. kreatif gilerrrrrrrrr

  7. mungkin bagi diaorang risiko tu sebagai satu penghormatan untuk berbakti pada agama diaorang, sape taw kan…

  8. eeiii…x sanggup tgk!..mak gayat

  9. tu jeee????

  10. Tqh pqpe tqh,! Pkqi lq skylift ke sqje nk tmph mqut,bengong,!!!

counter statistics