Tuesday , May 26 2020

Super Gojes: Rozita Che Wan dalam Nona Ogos 2012 (3 gambar)

Kami rasa, keluaran Nona untuk tahun 2011, pada bulan yang sama iaitu Ogos, cover story pun Rozita Che Wan. Uols boleh bandingkan sama ada gambar tahun lepas lebih cantik, atau gambar keluaran kali ini lagi cantik. Kami pilih Ogos 2011! Ape pun genjoy. Lagi gambar selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

11 comments

  1. plastik sangat…

  2. dia lebih cantik x pkai mekap…

  3. puasa………

  4. muka terik leher bekedut seribu… huhuhu

  5. SUPER GOJES..?????? salah rating tu…. BEDAH jual GORENG PISANG lagi Chantik……..

  6. Zack New boys drug leader

    Abg Zack sebagai ex-new boys menyampaikan hasrat kepada rozita Selamat hari tua

  7. siakap senohong

    muke mcm pkai kuntilanak je….

  8. aku plak yg rasa mengah tgok dia…mcm ketat giler bju dia…penat wooo tahan napas…kuikuikui

  9. Makin tua makin menjadi…..aku lg suka masa dia belakon diari ramadhan rafiq…..skrg dah macam plastik sangat2…..

counter statistics