Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Super Gojes: Rozita Che Wan dalam Nona Ogos 2012 (3 gambar)

Super Gojes: Rozita Che Wan dalam Nona Ogos 2012 (3 gambar)

Kami rasa, keluaran Nona untuk tahun 2011, pada bulan yang sama iaitu Ogos, cover story pun Rozita Che Wan. Uols boleh bandingkan sama ada gambar tahun lepas lebih cantik, atau gambar keluaran kali ini lagi cantik. Kami pilih Ogos 2011! Ape pun genjoy. Lagi gambar selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

11 comments

  1. plastik sangat…

  2. dia lebih cantik x pkai mekap…

  3. puasa………

  4. muka terik leher bekedut seribu… huhuhu

  5. SUPER GOJES..?????? salah rating tu…. BEDAH jual GORENG PISANG lagi Chantik……..

  6. Zack New boys drug leader

    Abg Zack sebagai ex-new boys menyampaikan hasrat kepada rozita Selamat hari tua

  7. muke mcm pkai kuntilanak je….

  8. aku plak yg rasa mengah tgok dia…mcm ketat giler bju dia…penat wooo tahan napas…kuikuikui

  9. Makin tua makin menjadi…..aku lg suka masa dia belakon diari ramadhan rafiq…..skrg dah macam plastik sangat2…..

counter statistics