Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Super Gosip: Fasha Sandha cipta akaun twitter Jejai, sakitkan hati seterunya, Nora Danish?

Super Gosip: Fasha Sandha cipta akaun twitter Jejai, sakitkan hati seterunya, Nora Danish?

Gosip pertama untuk tahun baru 2012. Heboh di ruangan gosip apabila dikatakan kekasih Fasha Sandha, Jejai telah memiliki akaun twitter. Lebih menarik, akaun tersebut yang wujud sejak Ogos 2010 dikatakan dicipta oleh Fasha Sandha sendiri untuk menarik perhatian peminatnya apabila dikhuatiri popularitinya menurun.

Salah seorang kaki gosip memberitahu, ini adalah publisiti murahan yang dikeluarkan Fasha Sandha kerana baru-baru ini populariti Nora Danish naik mendadak menerusi kejayaan lakonannya dalam tele-drama Tentang Dhia. Secara tidak langsung, ini membuatkan Fasha Sandha berasa iri hati dan kemudian mengeluarkan tweet palsu berunsur sayang manja sepasang kekasih bertujuan menyakitkan hati pelakon tersebut. Tidak pasti sama ada gosip ini benar, kita nantikan sahaja jawapan daripada Fasha atau Jejai sendiri.

Sumber dipetik dari forum yang awesome: forum Cari

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

23 comments

  1. bonggokk la si FS ni dh kebas laki org tu dh ler yg si nora danish xder benda pn dia la takut ngn bayang2 dia sendiri …

  2. memang dah gila la si perempuan sundal ni,o ptt la bru2 niade gsip mengatakan artis suka cipta publisiti sbb tkt populariti jatuh upanye si perempuan gila ni.mknenye gosip gaun pengantin tu rekaan si gila ni la agknye,haha ada lg pengantin kahwin sorang2 mcm si syella tu,tp syella tu ade laki ko?muka cantik tp otak mereng haha..please tlg pgl polis sblm org gila ni mengamuk..takuttt..

  3. Entah ape nk jd.. Kot ye pun nk bcinta jgn libtkn org..biasalah org dh buat silapB)

  4. lantak korang la..poyo jer!! diulangi poyo!!

  5. Kah kah kah..kalau betul la fs yg buat..ni lawak tahun baru paling kelakar..xkan la bodoh sgt si jejai tu nk post gitu

  6. ABP dah dekat..fasha akan cipa kontroversi awal tahun…check balik kontroversi dulu2 semua awal tahun utk raih perhatian dan undi

  7. apaapa ajalah,,,,,,,,,,,,

  8. Ntah2 si Nora yg buat sebab nak bagi org benci dan tuduh Fasha Sanda.. wakaka salah masuk salah masuk salah masuk. Bukan ada payment pun

  9. Woi! Korg ni sdh2lh nk ngutuk fasha…move on lh…nora gedikkn dh takde kena mengena lg dgn jejai.biarlh d’org nk b’cinta..kalau nora gdk tu nk jeles, maknanya dialh yg gile talak! 

  10. hahaha, lantak dorang la nak oiii, kalau nak carik barang atau jual barang percuma masuk jer http://www.diskaun.my

  11. kdg2 aku sian dgn FS sbb perkara yg bkn dia buat tp org lemparkan mcm2…

    aku sian kat ND sbb dia diceraikan oleh hubby dia time ngandung dulu…

    aku x sebelah mana2 pihak..tp kite sbg manusia x leh blame dorg 100% dgn apa yg jd…ALLAH maha mengetahui..xyah la korg nak salahkan FS ke ND ke or JEJAI…dorg tahu masalah dorg sendiri…sape kite perlu amik tahu pasal dorg?kalau mengata lg tambah dosa..bukan dpt pahala..y not kita doakan yg terbaik utk dorg..plg abeh perkara jd camni mebi JEJAI bukan terbaik utk ND…then mane tahu ND leh dpt lg bagus dari JEJAI..n mebi gak JEJAI terbaik utk FS..kite x tahu..ALLAH lbh tahu..so kite xyah la nak maki hamun FS, JEJAI or ND..bia la dorg dgn masalah dorg…kite ngata pun dpt dosa je..

  12. aku suka nora danish..skt ati tol tgk c sendat ni..tp xpe, aper sgt jejai tu..burit kuali!!! haha..

  13. hahaha mmg burit kualiii….popomnya sudah bertagar…ntah knapalah c jejai tu masih mau lagi sama c pedet tu….gaknya macam terowong sudah….temakan nasi kangkang dan tahi palat c pedet dan mamanya kottt…whekkkk..whekkkkkk

  14. ahhh mmng betulll…..gaknya mama c pedet dah bomohkan c jejai…tu lah bodoh sgt tu, dah ludah dan mubntah…jilat balik….kan c jejai dah tingglkn c pedet tu….tapi napa dia nak kawin ahh?????….

  15. benci betul dengan fasha nie..muka je cantik tapi hati busuk

  16. Fasha ni Nora danish nk popular sikit pon nk jeles…anw Nora danish lg bagos berlakon than Fasha sanda la…..ups sorry….!!but it's rite babe…

  17. x pyh la dok kata kat depa.. allah dah atur semua tu percaya pada qada dan qadar yang dah tertulis..

  18. Who is FS? Who is Nora and who is Jejai?..adakah mereka ni semua orang2 yg seharusnya di agungkan ?? Dont waste yr time and energy for GFNs…please go and enjoy your life and do something meaningful. Dont waste it in publisiti murahan…typical…dia kata dia tak habis2….in the end all terpecik muka sendiri….
    Jangan la publise about your own bad character or morals….should keep it to yourself and the creator…cukup la …Life is short and you may never know when you will fall……Hidup hanya sementara…jangan lupa pada tuhan….:-)

counter statistics