Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Super Gross: Kitaran kematian seekor babi (10 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

17 comments

  1. 1ssssssssttttttttt do

  2. semua binatang mengalami kitaran yg sama la…=p

  3. hukum karma…

  4. hikayatwangsamaju

    kite dlm kubur pun camtu gak nnt

  5. pelik . .. lalat n ulat pun mati mkn daging babi ….

  6. poyo je..xde contoh kitaran lain ke..

  7. innama harrama alaikumul maitatu waddama walahmal khinzir wama uhillabihi ligairillah.

  8. sup tulang babi mediamalaya suke mkn!

  9. alaaa…manusia kalo mati tak tanam pun jadi camtu jugak…once lalat tu hurung n bertelur kat bangkai atau mayat, memang akan ada la ulat2 tu…yekkk~

  10. ahak…wow…mmg menarik…satu pembelajaran ni….
    http://kozumiro.com/pelancaran-1malaysia-tv-onlin

  11. Setuju dgn Donna, semua benda hidup melalui kitaran yg sama…termasuk manusia…rasanya tiada yang pelik tentang gambar ni…babi pun makhluk tuhan yang melalui proses kitaran yang sama. Yang penting, sebagai manusia, jangan lah kita menzalimi makhluk tuhan termasuk babi. Terima kasih.

  12. Lalat dgn ulat mti mkn dging bbi sbb dlm Al-Quran sndri pOwn ader mncritekn ttg bhyenyer bbi nie kpd mnusie sbb 2 Allah mlarang Org Islam mkn & mndkati bbi sbb boleh mmudaratkn…Ble kne pnykit yg dtg dr bbi mmg xde pnwar..

  13. THANKS PENCINTAHAIWAN…
    ARE-U,
    ULAT TUE MATI COZ X DAPAT MAKANAN LAIN LA AFTER SMUA ISI BABI TUE HABIS D MAKAN…
    APA YG ANDA CUBA TUNJUKKAN D SINI???
    SOALAN SAYA…KENAPA MANUSIA YG MAKAN BABI X MATI SELEPAS MAKAN BABI????
    DAN UNTUK PENGETAHUAN KITA SEMUA…BABI MERUPAKAN SALAH SATU SUMBER PERUBATAN..
    TQ

  14. apa la motif letak kitaran hdup babi kt ctu…..semua bnda mati klu terdedah pn cm tu juga…..hna sgt ke babi….juz remind…babi pn makhluk ciptaan Tuhan….xpenah plak dengar kaum yg makan babi disahkan mati sebab makan babi…..n xpenah plak dengar orang yg mkn babi ni hidup dia lain dr yg lain…urm…xelok mempersendakan babi…

  15. smua manusia mati pun cma gak ..tk da beza nyaa ..jgn lah nak memprsendakn haiwan ciptaan tuhan ..kalau masa darurat tak kn haiwan tu juga kamu org carik ..bterima kasih lah dgn cmua ciptaan Tuhan ..tak guna nak mgutuk ..ujung2 nanti beda yg dikutuk tu juga mnolong..

counter statistics