Wednesday , September 28 2016
Home / Pelik / Super Gross: Makcik berak di supermarket (video)

Super Gross: Makcik berak di supermarket (video)

Eww makcik ni! Asal boleh jek berak kat supermarket, tak bley blah siot. Video ini yang gross, agak popular beberapa hari ini di internet dan ia bukan berlaku di Malaysia.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

12 comments

  1. Cepat btol dier berak.. klu aku.. kurang2 10minit wkaka..

  2. stupid2x

  3. ni mesti taik dah di hujung jobor..tak tahan dahh..

  4. hahaha..gler…ni mst xtahan nk berak la tu..

  5. kotor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. apela mak cik nie… kalu x tahan pun berak je la dlm seluar… suke hati je berak kat lantai org… kesian org yg kene basuh berak die

  7. dah nyanyuk kot tu yg berak tanpa ada perasaan ml pun…gl lar kotor btl

  8. bangang punya owang puteh…bodoh…

  9. Hahahaha kesian kat org yg tgh hirup cendol skrg -.-

  10. menatang haram jadoh dia ni……………….pegi ke hell that was hello for you

counter statistics