Saturday , December 3 2016
Home / Pelik / Super Gross: Makcik berak di supermarket (video)

Super Gross: Makcik berak di supermarket (video)

Eww makcik ni! Asal boleh jek berak kat supermarket, tak bley blah siot. Video ini yang gross, agak popular beberapa hari ini di internet dan ia bukan berlaku di Malaysia.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

12 comments

  1. Cepat btol dier berak.. klu aku.. kurang2 10minit wkaka..

  2. stupid2x

  3. ni mesti taik dah di hujung jobor..tak tahan dahh..

  4. hahaha..gler…ni mst xtahan nk berak la tu..

  5. kotor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. apela mak cik nie… kalu x tahan pun berak je la dlm seluar… suke hati je berak kat lantai org… kesian org yg kene basuh berak die

  7. dah nyanyuk kot tu yg berak tanpa ada perasaan ml pun…gl lar kotor btl

  8. bangang punya owang puteh…bodoh…

  9. Hahahaha kesian kat org yg tgh hirup cendol skrg -.-

  10. menatang haram jadoh dia ni……………….pegi ke hell that was hello for you

counter statistics