Saturday , October 1 2016
Home / Pelik / Super Hodoh: Wajah perempuan cantik bertukar hodoh menggunakan teknik ilusi

Super Hodoh: Wajah perempuan cantik bertukar hodoh menggunakan teknik ilusi

Wajah-wajah yang dipaparkan di atas adalah wajah-wajah perempuan yang bukan kategori tak cantik, kang cakap kategori cantik ade pulak yang sentap. Menggunakan teknik flashed face distortion effect, kedua-dua muka kiri dan kanan akan nampak sangat hodoh walhal gambar yang dipaparkan adalah sebaliknya.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

9 comments

  1. Inilah yang dinamakan 'Ilusi Optik'.

  2. wehhhh,betul la. mcm ne bleh jd mcm ni??

  3. agak-agaknya la orang yang buat pgiklanan produk kecantikan tu pakai teknik ni ke atau memang model produk memang betul cantik..

  4. wohhh… giler laa..

  5. omg!! sgt buruk..mimpi ngeri aku malam ni =_="

  6. hebat manusia sekarang.mcm2 boleh buat.. hurmmm

  7. wow!! ilusi optik.. mudah je ni. cari mana2 gambar pompuan or laki, lepas tu gerakkan laju2… tp mata mesti padang sipi2 dari gambar tu. xleh pandang tepat, nanti xjd. ini org panggil zoetrope illusion.

  8. great !!

  9. Minah tonggeng

    Macam syaitan muka elok2 diubah buruk .pelik pelik.

counter statistics