Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Super Iklan: Suami lemas dalam … (1 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-dira-helmi-mesra-mediamalaya

Dira Abu Zahar dan bekas suami mesra di sambutan hari jadi anak (6 Gambar)

Walaupun status Dira Abu Zahar dan bekas suami, Helmi  Yusof sudah tidak bersama namun hubungan ...

45 comments

  1. firstttttttt,,
    hahaha
    apa2 pn ini adalah perempuan paling bodoh abad ini,,,,
    knapa bodoh??
    pikea sndiriii,,,

  2. majalah tu pun satu hal..men publish iklan ntah hape hape..jnji income masyuk..alamak teruknyerrr…wat malu kaum hawa je

    • De gerenti ke kalau pakai leh dapat macam tu???? Nak beli lah…untuk isteri2 kami. Kalau betul hasilnye macamni, WOWWWWWW…kami tak pandang dada orang lain dah!! Lama kami mengidam tetek bini2 kami macam ni tapi tak tehasil2 pun..macam2 dah belikan dan pakai. Wanita kalau tak de tetek macam ni, wanite ke???? Tak stim langsung tau….kepada pelanggan dalam iklan ni, well done!! Pasti suami anda sekarang berbangga, untung dia..bagi kami, masih mengharap dan masih menderita makan dalam! Suami mane tak nak bini tetek besar oiiii….

      • biar betul??semua lelaki cm tu ke??

        • Suami aku baru tunjuk iklan ni kat aku. Ntah mane dia dapat….dia kata dia nak belikan untuk aku dan nak aku guna tanpa was2. Dia bagi aku 3 bulan atau tetek aku tak gak macam dalam iklan ni, dia kata aku akan dimadu. Wekkkkkk…tetek aku kecik sangat lah tu..patutlah asyik pandang2 bibik aku sejak mula keje, rupanye minat tetek yg terlebih besar dari badan tu! Gamak aku kena kongsi suami lah ni…

  3. defuq ada jgk moron nk first kt sini…

    first cuma laku di K/ or blog obe.dumbass.

  4. Sgt memalukan & merendahkan maruah wanita bertudung! aku dh tgk iklan ni, x tau mcm mana leh lepas masuk paper. If bebudak baca, apa kesannya???!

  5. Malunyer tengok iklan ni.Menjatuhkan martabat ompuan jer…Yuckkksssss…..

    • Sah komen2 -ve kat sini, bertetek keci-kecilan je..kami bertetek besar berbangga dengan pe yg dianugerahkan..kalau tak de tetek, tak yah lah banyak bunyi! Pergi minum susu lembu besarkan tetek dulu..

      • cam gampang la ko ni ziela. bukan masalah sape yg komen ni tetek besor ke kcik tp maruah wanita. bongok!!!!!!!

        • hahaha.. rilek ler kak kiah.. tu budak jantan dtg TROLL sje bikin panas kat sini.. kalau pmpn tulen xkan post komen2 bangang cenggini

        • Budak bongok Ziela tu..mengaku tetek besar..hahahahha

      • ye ke..betul ke ni??ptt lh rmi yg nk payudara besr..ish2..x pe jnji jgn mudarat pd sipemakai sudh..^^

  6. biar btol perempuan nie gler kot , dapat bayaran mahal lah tue…ya allah ya tuhanku searkan lah dier …

  7. memula tgk aku gelak pastu malu plak.
    hmm.. nk besarkan pn utk suami jela,nk tayang satu mesia ni bakpo?

  8. kepale hotak kau ! ! !

    • lelaki-lelaki kt luar tu bkn pndang kau sbb kau seksi tp pelik sbb tgok pompuan bertudong mcm kau, tp tnjok tetek selambak….bingai nk mmpos…

      • WE LIKEEEEEEEE!!!! Show more please…..we appreciate what you are willing to show us..bcoz not many have what u have. The bigger the better…especially if it pointing right at u!

  9. Muka cam bapok je..badan keping dada besar..tipu lebih…

  10. Mohon share ye

  11. ak mmg mnymph tgk ikln nie..yg pmpoan 2 xfkir ker dye mnonjolkan maruah dye??

  12. Ya Allah…… kenapa tak rasa malu …x de maruah ka perempuan ni….suami dia bangga ke bila wife dia posing macam ni… bertudung pulak tu..memalukan wanita islam saja….sedeyyyyy….

  13. bodoh punya ppuan..nama sedap tp perangai cam org xde pedoman..

  14. bkn majalah je…..kadang2 kat surat khabar tu ada promosikan kopi kuat …… pun sgt la x senonoh…..siap tunjuk muka pasangan suami isteri lg…..haih,,,,,,,,

  15. kan betul la…byk sangat iklan-iklan yang mengeksploitasi wanita.macam simbol seks pun ada…dan sepatutnya kaum lelaki atau lebih tepat lagi si suami jaga la si isteri sebab tu kan cermin diri dan lambang maruah suami.

  16. aku sampai sekarang dok confius lagi kenapa la pompuan ni sanggup bergambar macam ni, tak tahulah berapa banyak dosa yg kau dah dapat akibat dari tayangan free gambar t**** kau . Istilah MALU tak pernah diajar dalam kamus hidup kau ke…dengan begitu bangganya kau senyum sampai ke telinga sambil membonjolkan dada kau kedepan. eh kau tak ade mak ayah , adik beradik ke, tak malu ke mereka tengok gambar kau ni..MasyaAllah klau aku la sampai bila2 aku x keluaq umah dah….

    • Puan Model Iklan ni

      Ko kopek kecik, duduk rumah je lah kalau macam tu. Kalau kopek dah besar, nak malu pe…ramai yg suka tengok pe?! Ni lah baru boleh digelar wanita sejati..lagi MALU kalau kopek kecik lah oiiii!

      • che puan oiiii..ini bukan masalahnya kopek kecik ka besar ka, ini soal maruah seorang isteri dan wanita sebab buat TAYANGAN T**** DALAM MAJALAH… kalau diluar ada AKU KESAH!!!!!!!!!kau dengan model diatas tu sama saja…kalau kau seorang yg beragama islam, kau pergilah tanya ustaz ka ustazah ka, manis ke seorang isteri @ wanita posing maut segala bagai mcm tu..lain kali paham betui2 , jangan main terjah BODO jea….

      • che puan oiiii..ini bukan masalahnya kopek kecik ka besar ka, Sejati apanya pulak, pakai ubat baru besar. ini bukan dari azali. ini soal maruah seorang isteri dan wanita sebab buat TAYANGAN T**** DALAM MAJALAH…BERTUDUNG , TAPI MODEL UNTUK PAYUDARA..Klau tak pakai tudung sekali pun MALULAH sebagai wanita melayu dan islam. kau dengan model diatas tu sama saja…kalau kau seorang yg beragama islam, kau pergilah tanya ustaz ka ustazah ka, manis ke seorang isteri @ wanita posing maut segala bagai mcm tu..lain kali paham betui2 , jangan main terjah BODO jea….

  17. kat majalah mingguan wanita iklan neh

  18. eerrrkkkk…klakar pn de…mcm tipu je besar mcm 2…kurus sgt,mcm xsuai lak saiz 2…hehehe…tp btl la…malu dowh,kua majalah mcm 2…porn star versi bertudung….aku rse cukup setakat bgtau je,xperlu la gmbr bagai…even itu majalah pempuan,ko rse xde ke lelaki yg tgk?..bini bli, mesti bini cite psl produk 2 kan?mesti tnjk kt laki dia kan?….

  19. Iklan + model bodoh dan kelentong.

  20. BESAR @ KECIK…DUA2 PUN AURAT…YG SEPATUTNYA TIDAK DINAMPAKKAN PADA PANDANGAN MELAINKAN PADA SUAMI… WAHAI SAUDARAKU KAUM HAWA, JAGA LAH AURAT KAMU..JGN ANIAYA PARA SUAMI..PARA SUAMI, JAGALAH ISTERI2 KAMU, SUPAYA KAMU TIDAK TERGOLONG DALAM GOLONGAN MUNGKAR.. cube2 lah perbaiki diri,dulu aku pun x bertudung bagai, tapi pas kwen aku cube jage aurat sebaik mungkin…harap2 sampai akhir bertambah baik…doa aku moga2 kwn2 yg laen pun akan lebih bertambah baik aminnn

  21. aku rs gambar kat atas tu size tetek dia tak sesuai gan bdn yg kecik…bkn per nampak mcm tembikai jer atas bdn pempuan tu…aku sll gak tanya kat suami aku kot2 akunye kene besarkan tp cik suami aku kata dah ok dah…nak besar lg senang jer beranak lagi nanti besar lagi…lain org lain pandangan dia kan…tp aku nak cari gak ubat yg blh bagi breast tegang walaupun tegang lagi n bontot kasi cantik…huk3x…

    • Pandai suami coverline!! Tak semua suami mampu cakap terang2..jaga hati konon. Artis2 M'sia..body artis wanita camne selalu dilanda masalah rumahtangga..sampai yg dimadu atau diceraikan??? Cantik memang cantik tapi body? Tetek kecik ke tetek besar???? Kat luar wanita kena madu atau diceraikan tetek kecik ke tetek besar??? Yg wanita jadi bini no.2 selalunye tetek kecik atau tetek besar?? Wanita tetek besar selalunye lebih menarik, menghairahkan, manja dan pandai melayan..aku pun suami..selalu lepak dengan kawan2 setiap petang..de je wanita tetek besar lalu, kami suka gile..dan ramai yg kawen 2-3, yg pasti no. 1 selalu tetek kecik. Pakcik2 aku pun ramai kawen lebih dari satu..dan bini2 muda majoritinye tetek besar. Lelaki mane yg nak pilih kereta kecik kalau dioffer fri suruh pilih nak besar atau kecik oiiiii….budak kecik pun tau pilih nak besar atau kecik. Jgn nak sedapkan hati sgt kalau suami kata ok je atau tak kisah…itu kata mulut bukan kata hati, pikiran dan nafsu. Tak lah apek2 tepi lorong dikerumuni bdk2, abg2, pakcik2 dan atuk2 sibuk pilih dan beli DVD lucah…de ke pelakun lucah tetek kecik??? HAHAHAHA….

      • BBBBBesstnye kalau buah dada bini aku macam dalam iklan ni. Tapi janji pinggang pun keciklah jangan sama besar dengan buah dada! Kalau lah bini2 berbuah dada macam ni, aman dunia ni…kat Brazil, budak2 pmpuan umur 15-16 tahun pun dah berbuah dada saiz C dan D. Bila dah tahap dewasa…pasti outstanding punye aset. Pe yg mereka makan sebenarnye?? Kat M'sia 1 dari 20 je yg de buah dada yg leh dibanggakan..kalau de pun yg besar, anggota lain pun besar sama..tu GEMUK namanye! Buat model iklan ni…i jeles dengan suami u! Untung dia..peduli pe pun org lain nak kata pe kat sini..sebab kebanyakkannye tak de pe yg u ada…besarkan lagi! We support u all the way…..

  22. biarlah dia dengan kepuasan dan dunianya, apa pun kita mendoakan agar ubat2an ini tidak mempunyai kesan sampingan hingga menjadikan teteknya lanjut di kemudian hari…..

  23. awek cun giler tapi

    pompaun tu bangang n bodoh.. dh rupe pelacur la ko..budus!! etek beso pn nk bangge ke..kalo lawo xpe gk..buuu

  24. Malang dpt suami mcm org2 yg syiok tgk tetek kat atas ni.. Hanya kerana tetek je.. Bodoh.. Nafsu seks serakah..

counter statistics