Saturday , December 10 2016
Home / Lain-Lain / Super Kaya: Rumah Justin Bieber ketika umur 18 tahun (21 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

11 comments

  1. nape komen yana kat cini…pelik aku…

  2. eh, nape ada komen pasal yana kat sini? bukan entry ni pasal rumah JB ke?

    btw, untunglah JB. aku dulu umur 18 thn, baru merasa pakai handphone nokia 3310. itu kira habis advance la. hahaha.

  3. when i was 18,i got my spm result

  4. very clasiccal place,i really2 hate…nmpk cm org tua jer..hahaha…BTW,suroh Bill Gates je lar yg duduk uma tu yer justin
    *jealous sbnrnyerrr hahaha*:S

  5. Ape nak heran… kalo industri muzik/seni kat Malaysia ni macam US..rasanya berlambak macam JB kat Malaysia ni…lebih dari tu pun ada….

  6. ntah2 JB sendiri pun jarang duduk kat rmh ni sbb bz.

  7. mcm rumah dalam telenovela cirter latin..

  8. GILE LA BRO BIEBER,I LUV U

  9. Her handsome ni abg JB

    # I LOVE YOU SO MUCH … DO ………………………….. kisses Selena rowdy LGD MORE PEOPLE OR

  10. i love you justin bieber very love you so much…………………………………….<3

    # I love you JB…………<3!!!!! 🙂

counter statistics