Tuesday , September 27 2016
Home / Isu Semasa / Super Kemalangan: Cruise Costa Concordia yang karam di pantai Itali (26 gambar)

Super Kemalangan: Cruise Costa Concordia yang karam di pantai Itali (26 gambar)

Gambar-gambar kapal Cruise Costa Concordia telah karam dan telah mengakibatkan kematian seramai 6 orang dan 29 orang masih lagi hilang. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: BBC News

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

11 comments

  1. seram ai…same cm titanic cme x t'belah dua je…

  2. mewah gile kapal ni. besar siot

  3. hmmm turut berduka untuk para korban

  4. habis..mewah2 mcm mana pun, kalu dah langgor mcm2 bwh laut..tenggelam jgk akhirnya….

  5. heheh… yang gagah pun boleh tumbang dalam sekelip mata

    http://www.diskaun.my

  6. Zaman moden pun ada jugak ke kapal yang karam langgar beting pasir? Mesti kapten mabuk atau tido ni …

  7. tetiba aku tringt titanic…huhu…..

  8. ni yg membantutkan aku nak naik cruise ni..adehhhhhhhhhhhhh

  9. warning alarm pnumpang xhirau,,, ni bkn1st time kapal mewah karam , pemilik syarikat kapal blame kapten

  10. ayyoo…mcm mna la kpal tu bleh snget mcm tu .. ish2… dha mcm ttanic jk ..huhu

  11. bersyukur saya kehadrat allah s.w.t…masa saya naik cruise supper virgo..s.pore-phuket selama 4 malam..perjalanan tenang saja..saya sentiasa berdoa dlm hati moga selamat pergi dan kembali…amin…baru nak rekmen kat kwn2..saudara mara naik..best..santai je..tup2…ada gak yg karam mcm t.tanic tu…dah sekarang ni adik beradik saya kata mcm ni…eh…tak mau la naik..takkuutt kaarrammm……ia lah pendapat masing2 kan..tapi bagi saya kalau bukan ajal kita dilaut..tak kan mati dilaut…begitulah sebaliknya…hanya allah saja yg tau ajal kita dimana……subahanallah.

counter statistics