Tuesday , December 6 2016
Home / Lain-Lain / Super Kesian: Anjing kene bedil dengan duri landak (7 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

14 comments

  1. adoiii….sakitnye,sie ko anjing tuuuuuuu.

    • mne ade skit anjing tu dpat rawatan Spa percuma lak tu anjing sptutnya rse brsyukur^_^….

  2. haa tu la ingatnyer lorat sangat gi kacau si landak tu
    hah ambik ko katenyer… 😛

  3. kelakar pun ade kesian pun ade…ermmm

  4. Tu la.. opah dah kate jgn main kat situ nak main jugak.. padan muker…

  5. mesti lepas ni dia fobia dgn landak.

  6. LANDAK BERKATA: Hahahahah PADAN MUKO ko ANJING… tulah sapa suruh CIUM buntut aku… hahahaha

  7. walau pun anjing, aku sian kat dia.. mesti sakit sangat-sangat… tapi landak tu nak protect diri dia.. hu3
    sian…

  8. monyok jer muka anging tu . hahaha

  9. haha.. landak kira hebat la dari anjing.. nasib baik tak buta..kalau tak lagi naya..

  10. Zack New boys drug l

    Disini Abg Zack drug leader ex kepada new boys ingin mengucap kan slmt hari raya

  11. sian nye..hahaha..yg gatei p dkt landak tu wtpe..geli meremang aku tgk..uuwerkkkk

  12. Ciannya dia… Mesti sakit.

  13. yobihh ..siannye … anjing tlalu nakal la tu …

counter statistics