Monday , November 20 2017
Home / Lain-Lain / Super Kesian: Anjing terperangkap banjir di Thailand, tidur sambil berdiri

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Kilang Honda di Thailand menghapuskan semua keretanya (6 Gambar)

Oleh kerana banjir terkuat dalam tempoh 50 tahun yang lalu di Thailand, sebuah kilang Honda ...

11 comments

  1. alaa..siannye..

  2. dia penat tu berdiri lama sangat tu sampai tertido, kesian dia …. harap harap orang tolong

  3. Kesian.. dah terjatuh tu tersedar dia macam pelik lak npe ada air keliling dia.. hehehe.. kesian laa… semoga dah ada org selamatkan dia..

  4. memang kesian,tetapi Allah lebih mengetahui

  5. kesian..penat sgt lah tu berdiri..:-(

  6. alolololo….kesiannya dia….taktau nak pegi ke mana, terpaksa tido berdiri, last2 terperolos dlm air. ngantuk sgt dia…

  7. klu kat sana mesti angkat dia.. q tgk air xlah dlm,,, pslnya aku xtau renang,, takut ngan air,,, tp ati aku mgs gak tgk anjing ni ,,,

  8. sian.alangkah bagus org yg ambik video ni tlg alihkn anjing ni ke tempat yg selamat/tinggi.

  9. ala siannye syg.. :'(

counter statistics