Sunday , December 11 2016
Home / Pelik / Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Sepupu, Justine (29 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Seorang jurugambar berusia 29 tahun, Collette Ulrich dari Kanada telah mencipta potrait bersiri yang menggabungkan saudara mara-nye dalam satu potrait termasuk gambarnya sendiri. Lagi gambar after the jump.

Adik beradik perempuan & lelaki, Karin (20 tahun) & Danny (25 tahun)

Anak perempuan & ibu, Veronica (29 tahun) & Francine (56 tahun)

Adik beradik perempuan, Catherine (23 tahun) & Veronica (29 tahun)

Ibu & anak perempuan, Francine (56 tahun) & Catherine (23 tahun)

Adik beradik lelaki, Matthew (25 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Kembar perempuan, Laurence & Christina (20 tahun)

Ayah & anak, Laval (56 tahun) & Vincent (29 tahun)

Adik beradik lelaki, Christopher (30 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Ayah & anak lelaki, Dennis (53 tahun) & William (28 tahun)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

11 comments

  1. puteri lou ann-ann

    siyes superB!!!! yg twins ngan last 2 picca tu xnmpk mcm 2 org pun kan..

  2. Pic #2 cute. Tah haper2 rhopenye…

  3. Menariknya….nmpk ada persamaan 😀

  4. versi tua n muda…so klu nak tahu muka kita 20 thn akan datang, pandang lah mak bapak…

  5. wahhhh…terbaiklah! kalo boleh buat kat muka sindri + muka mak/kakak kan best.

  6. yg 2nd last tuh warna mata jer lain

    niceeeee

  7. haha lucu … tpi ada juga cm seiras..da juga x tuhh.

  8. so coolllllllllllllll~!!!

counter statistics