Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Sepupu, Justine (29 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Seorang jurugambar berusia 29 tahun, Collette Ulrich dari Kanada telah mencipta potrait bersiri yang menggabungkan saudara mara-nye dalam satu potrait termasuk gambarnya sendiri. Lagi gambar after the jump.

Adik beradik perempuan & lelaki, Karin (20 tahun) & Danny (25 tahun)

Anak perempuan & ibu, Veronica (29 tahun) & Francine (56 tahun)

Adik beradik perempuan, Catherine (23 tahun) & Veronica (29 tahun)

Ibu & anak perempuan, Francine (56 tahun) & Catherine (23 tahun)

Adik beradik lelaki, Matthew (25 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Kembar perempuan, Laurence & Christina (20 tahun)

Ayah & anak, Laval (56 tahun) & Vincent (29 tahun)

Adik beradik lelaki, Christopher (30 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Ayah & anak lelaki, Dennis (53 tahun) & William (28 tahun)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

11 comments

  1. puteri lou ann-ann

    siyes superB!!!! yg twins ngan last 2 picca tu xnmpk mcm 2 org pun kan..

  2. Pic #2 cute. Tah haper2 rhopenye…

  3. Menariknya….nmpk ada persamaan 😀

  4. versi tua n muda…so klu nak tahu muka kita 20 thn akan datang, pandang lah mak bapak…

  5. wahhhh…terbaiklah! kalo boleh buat kat muka sindri + muka mak/kakak kan best.

  6. yg 2nd last tuh warna mata jer lain

    niceeeee

  7. EmiLiana Rosz Yon

    haha lucu … tpi ada juga cm seiras..da juga x tuhh.

  8. so coolllllllllllllll~!!!

counter statistics