Friday , October 20 2017
Home / Pelik / Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Super Keturunan: Potrait Genetik (10 gambar)

Sepupu, Justine (29 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Seorang jurugambar berusia 29 tahun, Collette Ulrich dari Kanada telah mencipta potrait bersiri yang menggabungkan saudara mara-nye dalam satu potrait termasuk gambarnya sendiri. Lagi gambar after the jump.

Adik beradik perempuan & lelaki, Karin (20 tahun) & Danny (25 tahun)

Anak perempuan & ibu, Veronica (29 tahun) & Francine (56 tahun)

Adik beradik perempuan, Catherine (23 tahun) & Veronica (29 tahun)

Ibu & anak perempuan, Francine (56 tahun) & Catherine (23 tahun)

Adik beradik lelaki, Matthew (25 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Kembar perempuan, Laurence & Christina (20 tahun)

Ayah & anak, Laval (56 tahun) & Vincent (29 tahun)

Adik beradik lelaki, Christopher (30 tahun) & Ulrich (29 tahun)

Ayah & anak lelaki, Dennis (53 tahun) & William (28 tahun)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tahukah Anda: Apple jual baju pada tahun 1980an (14 Gambar)

Pada tahun 1986, dua tahun selepas komputer peribadi pertama Macintosh 128K dikeluarkan, Apple melancarkan pakaian ...

11 comments

  1. puteri lou ann-ann

    siyes superB!!!! yg twins ngan last 2 picca tu xnmpk mcm 2 org pun kan..

  2. Pic #2 cute. Tah haper2 rhopenye…

  3. Menariknya….nmpk ada persamaan 😀

  4. versi tua n muda…so klu nak tahu muka kita 20 thn akan datang, pandang lah mak bapak…

  5. wahhhh…terbaiklah! kalo boleh buat kat muka sindri + muka mak/kakak kan best.

  6. yg 2nd last tuh warna mata jer lain

    niceeeee

  7. EmiLiana Rosz Yon

    haha lucu … tpi ada juga cm seiras..da juga x tuhh.

  8. so coolllllllllllllll~!!!

counter statistics