Friday , December 9 2016
Home / Lawak Jenaka / Super Kiut: Anak anjing loncat-loncat

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

7 comments

  1. kiut-kiut 🙂

  2. ada magnet kut kat anjing tu..keke..

  3. hahaha…walaupun dia ni haram tapi cumel gak wat mcm tu…ni mesti kes nak masuk tapi tuan dia ttp ngan kerusi..tu dia lompat2..hahaha

  4. comel gila rasa nak peluk! kenapa la kucing tak secomel anjing? hehe

  5. 'mama mama, tolong. saye tak sampai.. tolong tolong'

  6. Acilut at at, acilut kucing lompat,

    Nestum, nestea

    Pak Ali tukang cat…

counter statistics