Tuesday , December 6 2016
Home / Lain-Lain / Super Kool: Nombor pendaftaran kereta nama Perdana Menteri Malaysia (4 gambar)

Super Kool: Nombor pendaftaran kereta nama Perdana Menteri Malaysia (4 gambar)

Ya ini nombor pendaftaran kereta yang paling osem sekali sebab tertulis nama Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Seri Mohammad Najib Bin Abdul Razak. Menjadikan ia lebih menarik, ia di pasang pada kereta Mini Cooper S. Woot! Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

25 comments

  1. bkn sempena nme PM tp nme owner la…tp xtau la plak klu PM mmg de kete ni…mcm azhar sulaiman penah ada MAF14 kt kete waja dia dlu..tp dgr cite kete tu dia dh jual…

    • Keta tu dia dah jual.. no plate MAF14 tu org dah beli pasang kat keta nissan murano kaler putih…. :-)))…

      • No. plat MAF14 tu masih digunakan oleh Azhar Sulaiman untuk kereta nissan muranonya colour hitam. Selalu nampak kat area TTDI

    • laa..MAFI4 waja itam tu azhar sulaiman ke? selalu nampak kat dsara heights dulu. tapi lama pastu, no MAFI4 tu ada kat jeep itam mahal pulak.

  2. waja ka.. bukan keta murano ka..

  3. alaa nk gk letak name glemer i……

  4. Plat yang letak nama BAMBEE pun ada.

  5. jgn kata BAMBEE… BAB1 ADA TAH1 pun ada..hahaha

  6. ntahnye,xsemestinya sdmpena nm najib razak tuh..

    mcm la dlm dunia ni de sorang je nm najib

  7. habislah lepas ni kena kejar JPJ gara2 keluar MEDIA MALAYA…hahaha

  8. Ini kereta anak bekas MB n9 ..nama dia memang najib..

  9. No kereta aku ader no 17 x heran pun….. _ _ 17 …. X heran pun…..

  10. NAJ18 pun boleh jugak

  11. Nasib tak dapat plat NAJ15…

  12. kete aku xde plate x heran pon

  13. ada aku kesah…B)

  14. NAJ15 ada yg guna tak

  15. Zack New boys drug leader

    Pasal taik Mau gado ka??

  16. sapa mau plate no MAT1??

  17. rasanya no pendaftaran ni dulu penah masuk metro……tuan punyanya guna kat keta wira……..

  18. DAJ 41 ada dak sapa2 pakai????

counter statistics