Sunday , December 11 2016
Home / Lain-Lain / Super Kool: Permaidani Harimau menggunakan 500 ribu batang rokok (7 gambar)

Super Kool: Permaidani Harimau menggunakan 500 ribu batang rokok (7 gambar)

Awethome! Perokok tegar hisap rokok sehari 2 kotak 20 batang, 30 tahun pun tak cukup nak buat benda ni sebab dah mati sakit jantung! Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: Inhabitat

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

14 comments

  1. klu bakar sume, mmg mati tercekik asap.

  2. WOW!!!!!!!….bodohnya + takde keje (baik pegi keje kat KFC ke McDonald ke, boleh makan ayam)

  3. aku dah kira duit yg aku bakar slma 15 thn..kira2 RM 50k utk isap rokok..
    mcm2 leh wat tu..bila leh brenti x tau la..

  4. tau xpe..pd yg perokok tegar tu xreti2 ..?baik bkr dgg ke bkr ayam ke dri bkr paru2 sndiri.

  5. .buat penat2 ..pastu sok bongkor blk..hahaha..xde koje

  6. ini le kreatif namanya. bukan semua org kreatif dan punya tahap kesabaran bina benda cam gini. puzzle 100 keping pun ada orang tak boleh abiskan sbb tak sabar

    • betul tu.. x kisahlah org nak kata apapun, hanya org kreatif penyabar aje yg boleh buat macam ni, dan kebanyakan org kreatif memang penyabar..kalau x pasti x banyak hasil seni kreatif yg dihasilkan…

  7. bagus, jadi greener dripada tembak harimau utk dijadikan hiasan, kreatif……….THUMB UP BABE

  8. mmg kratif org ni … hehe …

  9. wow….amazing..sayang jugak rokok tu,huhuhu

  10. Masukkan teks di sini!

  11. boleh meleleh air liur kalau prokok tegar thap dewa tgok ni..

counter statistics