Thursday , December 8 2016
Home / Lain-Lain / Super Kool: Rumah pam di ubah menjadi tempat tinggal (9 gambar)

Super Kool: Rumah pam di ubah menjadi tempat tinggal (9 gambar)

Rumah pam ini dibangunkan sejak tahun 1848. Ia menjadi terbengkalai beberapa ketika sehingga kini dia di ubah menjadi tempat tinggal yang sangat awesome. Mau lihat keadaan di dalam rumah pam ini. Bace selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

9 comments

  1. perghh…..fisrt class nyer…best giler…

  2. perghh…lua setinggan..dalam mcm kondo..

  3. paling suka bilik n bilik air..

  4. klu kat msia ni dah lame jd tmpt mat pet,tp kebijakkan org barat ni transform kat tmpt yg buruk jd cantik.satu contoh yg hrs ikut

  5. Nak duduk, nak duduk…

  6. awesome!!!klu dpt toilet mcm tue kat rmh perghhh mmg tertdo terus jdnya…haha bygkan klu berebut sgt nak tgk tv kite relaks je msk toilet kunci sambil mandi leh tgk tv…haha

  7. wow…awesomeeee!!!
    bestnya!!!

  8. wow…cantek ohhh….

  9. ade duet ape nak semua blh jadi, mcm rumah nie kn??

counter statistics