Monday , September 26 2016
Home / Lawak Jenaka / Super Lawak: Realiti kaunter bayar di hypermarket

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

8 comments

  1. haha .. pe daaa… lol

  2. Puiii tesco shah alam.. Konon barisan tak lebih dari 2 orang. Puii.. Emo plak aku. Haha

  3. memang puiiii la. kekadang tu rasa mcm nak tolong bukak 1 kaunter jd cashier kat situ.

  4. mender ni? xphma ku..haha

  5. btul tu…tu blum kira yg nyembang..dah tau yg brbaris tu rmai,cpt la ckt wat keje..ni x..

  6. khamis lepas gi tesco.kaunter banyak buka 2 je

  7. carefour seberang perai.. kaunter ada 36.. bukak 5 je…
    bila tnya kt pengurusan.. diorang kata pelanggan x ramai, x perlu bukak byk2..
    pdahal stu brisan smpai 11-12 pelanggan beratur..

counter statistics