Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / Super Lucky: Kanak-kanak hampir dilanggar kereta, kemudian melanggar kereta

Super Lucky: Kanak-kanak hampir dilanggar kereta, kemudian melanggar kereta

Kami mula lihat video ni dalam bentuk animated GIF. Selepas mencari, ini adalah video penuhnya. Kanak-kanak tu terperanjat selepas di horn dan mematah balik sehingga melanggar kereta yang hampir melanggarnya.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

10 comments

  1. budak tuh bukan tekejut.. dia saja.. geram kat celaka yang horn dia tuh..

  2. bengong punya budak. tindakan refleks dah rosak.

  3. salah urang bekerita atu juaa.. supposed to be inda bulih laju tempat zebra crossing ah.

  4. budak 2 langgar lari..haha

  5. sy terpegun dgn kecantikan jalanraya itu..

    • baru nak komen pasal jalan tu..sgt cantik kan jauh beza ngn jalan raya kt malaysia nih. dah la susuanan bangunan tak teratur..jalan berlubang..haih..apa nak bt..bersyukur je la..drpd takde jalan langsung kan hehehe

  6. jalan tengah lembab nampak la cantik berkilat. apa daa itu pun nak kecoh

counter statistics