Wednesday , March 29 2017
Home / Lain-Lain / Super Merepek: Restoran makanan di udara (14 gambar)

Super Merepek: Restoran makanan di udara (14 gambar)

Orang Eropah ni duit dah sampai terbuang-buang ke sampai terfikir untuk makan di udara macam ni. Tapi nampak macam romantik pulak kalau buat untuk pasangan kan? Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

8 comments

  1. Eleh….. Kat MALAYSIA pun ader……. kat sini org MAKAN ANGIN kat udara… bukan makan makanan….

  2. pakai kren rupanya…tak nak aku gayat tinggi2 nie…kalo jth nie mati katak jer…

  3. giler gayat dowh…klu salah sorg drpd dorg tu ada yg nk terkencing or terberak cmne?? leh tahan ke kt atas lama2 ?

  4. perghh..kalo jtuh putus tali kren tu naye je..hahah

  5. mediamalaya dah xde modal ker? gmbr nie sume dah basi…. bape tahun lalu dah banyak tersebar kat tenet….

  6. ni kalau kena panah petir cam ne la ye..

  7. fuh x sggup mkn gini even bg free..

counter statistics