Saturday , December 3 2016
Home / Pelik / Super Ngamuk: Cara pekerja McDonald encounter pelanggan mabuk

Super Ngamuk: Cara pekerja McDonald encounter pelanggan mabuk

skrincot1

Hanye kerana pekerja McDonald bertanyekan kepastian mengenai wang kertas 50 kepada dua wanita mabuk, dia hampir diserang oleh mereka. Namun dia telah bertindak di luar kawalan apabila memukul pelanggan yang mabuk itu dengan batang besi. Video penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

10 comments

  1. bengong taley view pun video

  2. Hahaha x leh tengok PUNG….. PONGGAAAAAAAAAAAAAA

  3. buduh tul..nak bohong pun agak2 la hoi!

  4. cam ki mak je..iklan je lebih

  5. harem………puih

  6. aku boleh tgk… klu aku pon aku terajang je pemabuk tu..
    undang2 x salah sebab pemabuk ti dah anggar sempadan..kira dah ceroboh…

  7. btul tu..sape suh lompat masuk..

  8. WAH BAGUS BAGUS!! GERAM TENGOK CUSTOMER YANG BERLAGAK KONON KONON KUAT MACAM BADANG!!! INI JE NAK AJAR CUSTOMER KURANG AJAR!!!

counter statistics