Tuesday , May 23 2017
Home / Dunia Artis / Super Ngeri: Rompakan kedai emas yang dasyat di Sungai Golok

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Sekitar Majlis Malam Berinai Sharnaaz Ahmad & Noor Nabila (10 Gambar)

Berikut antara koleksi gambar di sekitar majlis malam berinai Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila yang ...

6 comments

  1. perghhh..menakotkan..mcm2

  2. tu la risikonya.. walau keja je tp bila berlaku benda mcm ni.. tak dpt di jangka

  3. Macam koboi…

  4. tak aman aku tgk bnda ni… adoi~

  5. nk merompak..merompak je lr..tk yh r smpai membunuh..tk bslh pun…alahai..takotnye…
    zalimnye…

  6. nak rompak tu rompak aje lah… yg korang gi tembak orang2 yg tak bersalah apa ke hal…?!!!
    DASAR MENGALAHKAN BINATANG PUNYA ORANG!!!

counter statistics