Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Super Ngeri: Rompakan kedai emas yang dasyat di Sungai Golok

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-ragam-yusuf-iskandar-di-london-mediamalaya

Ragam anak Hanis Zalikha & Hairul Azreen, Yusuf Iskandar di London (10 Gambar)

Mari kita lihat ragam Yusuf Iskandar, anak lelaki kepada pasangan Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ...

6 comments

  1. perghhh..menakotkan..mcm2

  2. tu la risikonya.. walau keja je tp bila berlaku benda mcm ni.. tak dpt di jangka

  3. Macam koboi…

  4. tak aman aku tgk bnda ni… adoi~

  5. nk merompak..merompak je lr..tk yh r smpai membunuh..tk bslh pun…alahai..takotnye…
    zalimnye…

  6. nak rompak tu rompak aje lah… yg korang gi tembak orang2 yg tak bersalah apa ke hal…?!!!
    DASAR MENGALAHKAN BINATANG PUNYA ORANG!!!

counter statistics