Saturday , December 10 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Babi makan kereta (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

24 comments

  1. Kawan sy kata, babi nie tgh pregnant..so dia ngidam makan kulit keta nie… logik ke? ntahla..

  2. haha..ye ker ni???

  3. cian die….lapar sgt tu….

  4. Hahaha tu ler badan besar sangat..Mcm mane besi tu nak hadam..:)

  5. Ni baru betul urat dawai tulang besi!!!!! Wakaka!

  6. OMG! gilooo

  7. Isk…cemana dia nak hadam tu. Nanti takut mati je sbb besi2 jd toksik dlm perut dia lepas kena asid perut dia. Ke kereta itu adalah kek kereta?

  8. inilah super pelik katanye..kui kui kui

  9. gila la babi nihh

  10. euhh..bbi zman moden bha tu..hahaha

  11. ni la perangai babi…hahaha

  12. babi ni rabun….nampak keta macam ayam panggang, itu yang dia makan…. sian…memanglah babi…

  13. Komen-komen korang nie mmg kelakar laa:D

  14. cmne babi ni nk buang air besar nnti..konpem buasir..

  15. kalau kreta kancil, mst sampai enjin die mkn ni..haha

  16. pandai babi ni, dia kurang zat besi, sebab tu makan body kereta… besi kan?

  17. gambar babi yg bole dipertikai sbb;
    1. gmbr 2 babi sdg jilat sesuatu
    2. gmbr 4 babi masih jilat sesuatu sedangkn da mkn sikit pintu dpn kete
    3. besi yg dimkn dibhgian dpn & blkg kete terlalu rata dan kemas
    4. tauke babi nk claim insurans la tu.. hahaha

  18. babi betul babi.bengong babi.

  19. kekeke-45678000tahun

  20. babi makan mobil lah… masa kereta wah yang bikin namanya gilaaa

counter statistics