Monday , September 26 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Babi makan kereta (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

24 comments

  1. Kawan sy kata, babi nie tgh pregnant..so dia ngidam makan kulit keta nie… logik ke? ntahla..

  2. sian dia lapa sgt..

  3. haha..ye ker ni???

  4. cian die….lapar sgt tu….

  5. Hahaha tu ler badan besar sangat..Mcm mane besi tu nak hadam..:)

  6. Ni baru betul urat dawai tulang besi!!!!! Wakaka!

  7. OMG! gilooo

  8. Isk…cemana dia nak hadam tu. Nanti takut mati je sbb besi2 jd toksik dlm perut dia lepas kena asid perut dia. Ke kereta itu adalah kek kereta?

  9. inilah super pelik katanye..kui kui kui

  10. memang babi…

  11. gila la babi nihh

  12. euhh..bbi zman moden bha tu..hahaha

  13. ni la perangai babi…hahaha

  14. babi ni rabun….nampak keta macam ayam panggang, itu yang dia makan…. sian…memanglah babi…

  15. Komen-komen korang nie mmg kelakar laa:D

  16. cmne babi ni nk buang air besar nnti..konpem buasir..

  17. kalau kreta kancil, mst sampai enjin die mkn ni..haha

  18. pandai babi ni, dia kurang zat besi, sebab tu makan body kereta… besi kan?

  19. gambar babi yg bole dipertikai sbb;
    1. gmbr 2 babi sdg jilat sesuatu
    2. gmbr 4 babi masih jilat sesuatu sedangkn da mkn sikit pintu dpn kete
    3. besi yg dimkn dibhgian dpn & blkg kete terlalu rata dan kemas
    4. tauke babi nk claim insurans la tu.. hahaha

  20. ali baba dodol

    babi betul babi.bengong babi.

  21. ali baba dodol

    kekeke-45678000tahun

  22. babi makan mobil lah… masa kereta wah yang bikin namanya gilaaa

counter statistics