Sunday , December 11 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Bagaimana orang China bersiap sedia hadapi kiamat (12 Gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

22 comments

  1. Kononnya X MAMPUSLAH kalau masuk dalam tu…. PONNGAAAA…. tulah org suruh masuk TADIKA korang x nak

  2. ermmmmm mcm-mcm…
    ALLAH lebih berkuasa

  3. bajet idoplaa tu msk mende tu?cm filem 2012 yg maha bangang……sesungguhnya Allah lebih Mengetahui..sbg makhluknye,perlule persiapkan diri dgn amalan…bkn dgn mende2 bangang lg xmasuk akal mcm ni

  4. Sklali Allah kasi petir kat bola tu, mati katak hangus dalam tu….klu banjir mmg la macam selamat…
    lahabau punye orang….puiihh………

  5. jangan la marah dorang bro, itula beza nya kita orang islam dengan org bukan islam.

  6. Dapat ke menampung bilionan rakyat China tu? Tak payahlah membazir sampai macam tu. Tak ada siapa yg boleh selamat daripada kiamat.

  7. Sebelum kiamat lagi dah kojol dia orang nih.. bengong, bodo sekor..

  8. Ini mcm rumah eskimo

  9. Super Pelik: Bagaimana orang China bersiap sedia hadapi kiamat…………( BETOI KA DEPA BUAT BOLA NIE UNTUK HARI KIAMAT…..TAU MANE…XBEK OOOOOOO FITNAH……KOT2 LAA DEPA BUAT UNTUK PERSIAPAN PERANG KAAAA…………)….BUAT LA UNTUK PELASTIN SEKALI……………………….

  10. Weii yg korang nk menyibuk ni knp?dia guna duit ko ke?biarlah dorg nk wat ape pon tu keprcayaan diaorg,tlg lah jgn nk mmbrukkn islam lg pd non muslim ni.kita dgn kepercayaan kita dorg kepercayaan dorg x rugi ape2 pon pd kita.

  11. Mintak maaf semua, tolong jaga bahasa anda yg bole menguris hati kaum dan kepercayaan orang lain. Agama dan bangsa melambangkan peribadi yg mulia. Sekian, terima kasih. Selamat menulis…..

  12. rmh mahal kt China skrg…

  13. hok aloh….

  14. ye,jgn hina agama lain…itu kepercayaan dorg…kte yg islam ni jg la adab n iman masing2…kite berdoa supaya mereka sume mendpt hidayah…g pn kte xtau btl ke mereka ni buat utk kiamat…ne tau utk kegunaan lain ke…banjir,perang…mcm2 kejadian skrg ni di seluruh dunia…

  15. lahabau………

  16. leh wat filem ni. haha..

  17. ekekekeke..jahilnye.sian la..hrp2 ade la antara korang dpt hidayah dr ALLAH SWT.

  18. Orang bukan Islam pun buat persiapan untuk hadapi kiamat dengan cara mereka.. apatah lagi kita.. banyakkanlah buat amal ibadat sebelum tibanya hari yang amat menggerunkan itu.. serta kasihan dan doakanlah agar mereka agar mereka dapat hidayah…

  19. orang cina memeang macam tu dia ingat dia tak mati senang senang je dia hidup bodoh pergi mati la

  20. hari kiamat semua benda bloeh hancur lebur cina ni memang la

  21. nishintan ni oku tapi ninshintan tau hari kamat semua die

counter statistics