Wednesday , September 28 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Binatang ape takde bulu ni? (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

8 comments

  1. Kesian….. tulah GATAL sangat….

  2. Minah tonggeng

    Kesiannye .

  3. rozita che man

    binatang ape ni? cm beruang pn ade gak

  4. geli tgok ….

  5. Audrey Hepburn

    kesian dia…tp nak rawat, kena la cukup bulu dia. rupanya kecik je badan beruang ni, bulu je yg tebal lebih.

  6. atomen taro newborn

    tu lah sapa suruh gatal..kan dah kena cukurrr

  7. ingatkn makhluk pelik..rupanya beruang..

counter statistics