Thursday , December 8 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Manusia bertangan pelik (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

16 comments

  1. isyyhhhh kesianyeeeeeeeeeeee :S

  2. sian dia ek

  3. aduss….. luka tu masih tak elok lg, masih perlukan rawatan. harap2 ada pihak yg berkenaan (Hospital) tlg berkian rawatan.

  4. KESIAN KESIAN KESIAN…..

  5. subhanaAllah

  6. subhanallah… dh smpai berikat tali tangan dia..
    dah jadi mcm kudis dah..

  7. kesiannya.. bengkak teruk tu..

  8. siannye…dah kene jangkitan kuman kot…kat mn la nie…rs2nye kalo tak luka elok je tgn dia kan…tp tgk tgn dia pun kotor gak…mungkin org ssh nie kan…

  9. Jam tangan xtinggal…canggehh

  10. sian dia tak mampu nk g rawatan kot, sakit tu…

  11. too much FAP.. hahaha

  12. drpd bior cmtu dh kulat..bek potong je tgn tu..huhu

  13. sebenar tgan dia elok je.tgan dia tggh bengkak 2.kesiannyee…

  14. jangkitan la agak nye tue..Tuhan pasti tolong..

counter statistics