Thursday , September 29 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Roundabout yang paling mengelirukan (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

10 comments

  1. kalau kat m'sia, kompom dah jem tahap dewa dah…

  2. dlm roundabout ada roundabout lagi…pusing2 kat tengah tu…

  3. 5 in 1 roundabout?? tudiaaaa jenuh pening! hahahaaa 😀

  4. ala..jln je mane ske..jnji smp..wakakaka

  5. kt malaysia ade je roundabt 5 simpang ni..tp xd la dlm roundabt ade roundabt lg..huhuhu

  6. paling penting walaupun pelik, xdelah jammed

  7. klu 1st tym lalu ni,maun 1hari hbs mse dok pusing2…hahaha…

  8. rasa cm ok jer..xpening pun klu betul2 ikut petunjuk…kt malaysia ni jem sbb msg2 xreti nk sabar…nk2 kt roundbord pemandu kenderaan besar2 cm lori ker bas ker suka hati dia main masuk jer…mentang2 lah besar…yg bw keta pun sama jer dua kali 5…nk memotong jer kejenya…

  9. gila kot org yg bt roundabout tu..confirm penuh org msuk hspital

  10. apakejadahnya roundabout ini …. ceh

counter statistics