Saturday , October 1 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Service penghawa dingin di tingkat…?

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

9 comments

  1. pergh ! terbaekk lahh…

  2. berani mati la orang ni….

  3. PERH!!SMPI TG.15..KLU JTH KOMPOM MATI KATAK!!

  4. glerr r mamat nie…lau ak dh xdpat wat kej dh lau smapi tinggi cm tue…huhuhuhu

  5. Gayat gile!!..nak tekucil tetibe hahaha

  6. asal tak gi balkoni je?

  7. itu bukan service pengahawa dingin…ini mesti kat korea….org keja angkat barang time org pindah…tapi ini memang pekeja tak syg nyawa..huhuhu

  8. ni kira ok la pakai kren.

    kalu kat malaysia korang x pikir ke cemana dorang pasang?

    kuar ikut tingkap woo…lagi gempak kat negara kita punya berani..cuma gambar je xda..hehe

  9. ni kira ok la pakai kren.

    kalu kat malaysia korang x pikir ke cemana dorang pasang?

    kuar ikut tingkap woo…lagi gempak kat negara kita punya berani..cuma gambar je xda..hehe

    Apa yg duplicate komen nyer???

counter statistics