Tuesday , August 22 2017
Home / Pelik / Super Pelik: Sotong Vampire, muka macam kelawar (6 gambar)

Super Pelik: Sotong Vampire, muka macam kelawar (6 gambar)

Sotong ini diberi nama vampire squid disebabkan mukanya yang seakan kelawar dan mengerbang seperti dracula apabila mahu bergerak. Ia didapati di lautan dalam sekitar  ke dalam 2 ribu hingga 3 ribu kaki. Jangan ada ibu mengandung kempunan nak makan sotong ni pulak! Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pengimbas muka dipasang di tandas awam Beijing, elak kecurian tisu tandas (4 Gambar)

Bagi memerangi masalah kecurian tisu tandas yang berleluasa di tandas awam di sekitar bandar Beijing, ...

7 comments

  1. Gerun tgk..nk mkn pon x selera..huhu

  2. wat sotong tepung sedap ni

  3. Kata MALAYSIA pun banyak SOTONG….. tak yah cari kat LAUT DALAM kat DARAT pun BANYAK……
    ….. x kuasa mak..

  4. gilor kau ni…mane sedapnya rupa menakutkan jer

  5. boleh wt makan ke ni huhu

  6. sotong 2 alam

  7. apa2 je lah jang

counter statistics