Sunday , September 25 2016
Home / Pelik / Super Pelik: Taufan merah menghentam barat Australia (10 Gambar)

Super Pelik: Taufan merah menghentam barat Australia (10 Gambar)

Pelik betul taufan ni. Menurut berita, taufan ini berwarna kemerah-merahan kerana ia membawa debu pasir sebelum ia menghentam barat Australia. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

12 comments

  1. ive seen this live in 2009 in sydney…

  2. Ive seen this in 2013 in MEDIAMALAYA….

  3. Taufan debu ni. Allah-hu-Akbar

  4. takotnyeee tengok …isssyhhhh…

  5. x dak gamba selepas ke?

  6. xde ape yg pelik..kuasa Allah swt

  7. Aku dengar Marokov ,C.I.A russia nak musnahkan Malaysia….bunuh Najib rosmah ".

  8. Super impose nie

  9. Ribut pasir ni banyak je terjadi. Kat negara Arab pun ada terjadi.

  10. tu lah suka sangt nk partikan nk ambik tu korang partilah…

counter statistics