Tuesday , December 6 2016
Home / Pelik / Super Pervert: Festival simbah air bertukar ganas di China (11 gambar)

Super Pervert: Festival simbah air bertukar ganas di China (11 gambar)

Ape pun tak boleh di China ni. Festival simbah air bertukar menjadi ganas apabila beratus-ratus lelaki telah mengerumuni gadis-gadis yang memegang belon berisi air untuk dilemparkan sempena sambutan festival bertujuan untuk melucutkan pakaian mereka. Dilihat seorang mangsa telah di separuh lucutkan pakaian oleh beratus-ratus lelaki cina yang pervert sebelum pihak berkuasa tiba. Lagi gambar selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

17 comments

  1. x padan yg x sunat nfsu mencanak naik aje

  2. Mmmmmm LAIN KALI JANGAN MAIN AIR….. Dok ajer rumah….

  3. padan la muka pompuan2 tu. sengaja cari nahas. dari sini kita lihat betapa indahnya agama Islam yang melarang perkara2 yang akan mendatangkan maksiat dan musibah; yang akan mendedahkan perempuan kepada perkara yang memalukan.
    kalau dah nama lelaki, ada peluang kenapa nak lepaskan. jadi, kalau perempuan2 tu tak turut serta benda2 ni tak kan jadi.

  4. dah nama pun lelaki.yang bodohnya pompuan tu yang pegi serahl diri sendiri kat situ buat pe.

  5. sendiri buat sendri tanggung laa der..

  6. TU LAH.AMOI.LU CARIK.PENYAKIT. SIAPA. SURUH…..

  7. UPACARA AKIKAH….

  8. sib baik ada pihak berkuasa, klu x, dh kena rogol pompuan2 tu….lain kali x pyh bt upacara mengarut tu lg.

  9. time pompuan tu dselamatkn oleh saorang hero mmg mcm movie laa..

  10. kah!kah!kah!saper suruh join pesta bodoh ni?kan dah kena togel??hahahahaha!!!!

  11. lelaki salah. perempuan pon salah. bukan salah mangsa (wanita) je. lelaki ada 9 akal bole guna sebaik mungkin. jgn ckp dah peluang je. semoga sama2 gunakan akal.

  12. lelaki salah. perempuan pon salah. bukan salah mangsa (wanita) je. lelaki ada 9 akal bole guna sebaik mungkin. jgn ckp dah peluang je. semoga sama2 gunakan akal 😀

  13. lain kali jangan ada pesta mengarut ni

  14. lelaki kadang suka pakai punggung fikir ,tak hirau perasaan orang lain.:@

counter statistics