Saturday , November 1 2014
Home / Lain-Lain / Super Rekod: Lif tertinggi di dunia (7 Gambar)

Super Rekod: Lif tertinggi di dunia (7 Gambar)

Ini merupakan lif kaca luar bangunan yang tertinggi dan terberat. Ia terletak di kawasan tebing yang tinggi di kawasan Zhangjiajie, China. Ketinggian lif ini mencecah 1070 kaki iaitu lebih kurang 330 meter! Ia diberi nama Hundred Dragons Elevator.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

9 comments

  1. takot aku….

  2. jatuh mati katak laa..
    permandangan yg cantek..

  3. B) cool!..gile babeng nyer tinggi, siotttt

  4. nak buat apa naik atas tu?

  5. La tahan org China buat lif tinggi2 sebab nak naik atas tu. Ada ape kat atas tu smpai sanggup buat lif tinggi gitu. Guna duit lagi. Aku tgk org putih tahan la panjat gunung kat Grand Canyon tu sbb nak kan kepuasan. Takde la smpai nak buat lif bagai.

  6. Serius..mmg sgt kagum..sy pernah smpai kt tmpt ni..tmpt film avatar dibuat

  7. x lamo r tu.. runtuh ler nnt.. made in china beb

  8. gila coooll

counter statistics