Monday , December 5 2016
Home / Isu Semasa / Super Sadis: Bayi dibiarkan mati atas pagar

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

12 comments

  1. sedihnyer… bila dunia akhir zaman..

  2. sedihnya….manusia jenis apa ni?….sedangkan harimau sygkan anaknya….Ya Allah…..datangkanlah musibah terhadap ibubapa yang kejam ini…amin..amin..

  3. ya allah kat mn nie…siannye baby yg baru lahir menerima seksaan dr gigitan semut tu…kalo tak nak bg jer la kat org…ramai org yg dah lm kawin tak dpt anak beria2 ambik anak angkat…siannye la…mesti bengkak2 bdn baby nie…tgk kaki dia pun dah jd biru…siannye la

  4. KSIANNYER HAMBA ALLAH YG X BRSALAH APAKAH DOSA DYE SMPAI BAYI INI JADI SMPAI BEGINI…YA ALLAH TIMPAKANLAH BALASAN YG SETIMPAL KEPADA ORANG YG MEMBUANGBAYI YG X BRSALAH INI AMIN2….

  5. menitik air mata tgk gmbar ni, ksiannye baby tu….x takut ke dgn hukuman Allah.

  6. ni dkt mane ni? ade ke tgl mcmtu je..bodo..kalo xnk pn tglkn kt msjd yg rmi org..kompom org lain bleh jg..bengong pnye manusia

  7. Betul kata korang.kawan2 aku ramai yg berkahwin lebih 5 tahun tak dapat2 anak,teringin sangat baby utk dijadikan anak angkat.letak dalam surau atau masjid lebih baik dari biarkan mati diluar.Yg lebih jelik tu,tak pernah nak dapat tangkap pembunuh2 baby2 ni.moga Allah balas dengan balasan yg setimpal.

  8. aku syg kn binatang dr manusia yg thu pndai bt ank.blh ank buang jee!!!!!!!!

  9. yaallah kesian ye manusia ke apo cam tu prangai kt mne ….

  10. KESIAN…… HArap SYURGA untuk bayi nie

  11. yobihhh …ksian ehh …

counter statistics