Thursday , December 8 2016
Home / Isu Semasa / Super Sadis: Gadis Update Saat Akhir Di Insta Sebelum Bunuh Riri (6 Gambar)

Super Sadis: Gadis Update Saat Akhir Di Insta Sebelum Bunuh Riri (6 Gambar)

Seorang gadis di Shanghai merakamkan saat akhir kematiannya melalui Insta. Agak scary tapi itulah kenyataan. Dia telah membunuh diri kerana putus cinta dengan kekasihnya.

Gambar terakhirnya diambil ialah berada di tingkat paling atas bangunan sebelum ia ditemui mati pada keesokkan harinya. Sedih + Sadis. Gadis diluar sana, jangan buat kerja ngok ni sebab boipren ye.

Selepas saya mati, saya akan menghantui awak siang dan malam. Saya tidak akan meninggalkan awak.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

5 comments

  1. Tak sedih pun. Perempuan ni bodo. Attention seeker. Nak mati pun sempat lagi nak update instagram. Macam takde agama. Aku tengok insta dia bf dia takde la hensem pun. Macam ahpek jual sayur je. Pastu pompuan ni siap upload gambar pakai panties je tah apa apa. Nak mati mati jela, jgn malukan family! Pastu nyusahkan orang satu hal lak orang nak angkut mayat kau.

  2. Ni kaki tengok dvd melayu la ni..lepas mati berangan jadi pocong….!!

counter statistics