Sunday , September 25 2016
Home / Pelik / Super Sadis: Keadaan yang memeranjatkan di Sungai Ganges (20 Gambar)

Super Sadis: Keadaan yang memeranjatkan di Sungai Ganges (20 Gambar)

Sungai Ganges merupakan sungai yang diangkat sebagai sungai paling suci oleh penganut Hindu di India. Ribuan manusia membanjiri tempat ini untuk mandi kerana ia boleh menyucikan dosa. Setiap hari juga, ratusan mayat di bakar dan debu ditabur di sungai ini. Namun ini menimbulkan masalah bagi mereka yang miskin kerana bayaran diperlukan untuk mayat dibakar.

Jadi, warga miskin ini tidak membakar namun hanya membuang mayat-mayat ini ke dalam sungai itu. Mandi di tempat ada mayat yang dah busuk? Err.. No thanks.Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

11 comments

  1. eeewwww…geli….kotor……btw kesian ngan myat2 yg dbuang…..

  2. Suci mende nye..kotor..eeeyerkkk

  3. Aku bersyukur Islam agama aku.. berbanding agama lain yg suruh buat benda ntah ape2 pastu dikatakan menyucikan dari dosa…. errggghhhhh… xsanggup…

  4. Suci dorang tak sama mcm suci kita. Please dont be a racist.

  5. knpe la dia org buat cm ni pencemaran tau tak…

  6. Kotor, busuk, jijik,

  7. lain agma lain pgangannye… bia la dorg ngan pgangan n kpcyaan dorg…kite yg islam ni bsyukurlah ngan ajran yg dsmpaikn kpda kite wallahualam

  8. kita terpengaruh dengan hiburan bollywood yg nampak serba cantik dan indah… hatta pakaian dan majlis adat mereka penuh warna warni… sebenarnya inilah realiti sebenar hindu di india…. aku pernah pergi india dan …. sememangnya apa yg kita lihat dalam filem mereka sebenarnya….jauh panggang dari api …..

  9. Peh~ suci lh sgt2 :*)

  10. Orang India ramai yang imun alias kalis penyakit kerana kerap dan banyak terdedah kepada bakteria dan virus yang terdapat didalam Sg.Ganges,sebab itu mereka setahun sekali tertumpu keBenares nak mandi cuci dosa,sehingga ramai yang mati terpijak.

counter statistics