Tuesday , December 6 2016
Home / Pelik / Super Sadis: Lelaki dera keldai di belakang lori sambil pandu

Super Sadis: Lelaki dera keldai di belakang lori sambil pandu

Geramnye kami tengok peel manusia ni. Mendera binatang! Jangan risau, lelaki ini telah ditangkap sejurus beberapa kilometer di hadapan kerana bertembung dengan polis.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

7 comments

  1. Nak jer aku SULA laki nie…

  2. Celaka B*** punya manusia. Keldai tu pun ada perasaan jugak walaupun dia binatang. Bagus pun dah kena tangkap ngan polis. Patut polis heret dia pulak macam dia buat kat keldai tu.

  3. knp xbleh tgk video ni plak..aduiii..br je nk feel..ampeh

  4. pemandu tu tak sedar keldai terjun dari lori..+

  5. Ya allah..siannya kat keldai tu..sedey tgk binatang kne seksa cmni..huhu

  6. aku rse pn driver tu xpasan yg keldai dia dh tejun lori…tp klu btl la dia seret keldai tu,xyah susah2 nk denda ke hape…wat je mcm dia wat kt keldai tu…

  7. xkan la terjun lori..nampak sgt didera..dia siap ikat tali bwh lori tu

counter statistics