Sunday , December 11 2016
Home / Lain-Lain / Super Sadis: Lelaki kurang siuman diratah beruang & masih hidup

Super Sadis: Lelaki kurang siuman diratah beruang & masih hidup

Lelaki kurang siuman dan cacat ini telah diratah oleh seekor beruang yang berusia 4 tahun apabila dia membuat keputusan untuk terjun ke dalam kandang yang diletakkan 2 ekor beruang di sebuah Zoo di Switzerland.

Nasib lelaki tersebut baik kerana dia masih hidup namun pihak pengawal keselamatan terpaksa menembak berkali-kali kepada beruang tersebut untuk melepaskan lelaki tersebut.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

5 comments

  1. Ishh2..yg gatei sgt p terjon pesal pe? Sndr cri penyakit..wkaakkaka

  2. Dia x siuman.. Tu yg p terjun.. Nasib baik xde pape… Fuhhh

  3. perghhh…

  4. sian …nak slh kan beruang tu pun tak blh tp nak slh kan org tu pun x leh gak coz dia tak siuman…apa2 pun sian

  5. kesian……..

counter statistics