Friday , June 23 2017
Home / Lain-Lain / Super Sedih: Apabila anjing sayangi kawan yang dilanggar (6 Gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

10 comments

  1. cian n sedehnye..sape la g gatei langgor anjing tersebut..hehe..skema plak ayat..kikiki

  2. hanjing btl sape yg lanngar anjing tu…..

  3. tersentuh ati..manusia pun payah nk jumpa cmni..

  4. entah2 adik beradik anjing tu.. siannye..

  5. Demi allah..sedey sgt..nangis aku!!!!!binatang pon ada rs kasih syg :'(

  6. Binatang yang takde akal tu pun tahu perasaan sedih dan sayang…

    Manusia?

  7. anjing pun ingt kwn . Lg kn manusia. Susah nk paham makhluk tuhan ni .

  8. so kwn2,kalau ade haiwan yang macam nk m'lintas jalan,pelankn la kenderaan kite ea…kita yg berakal.sedih gak tgk byk haiwan mati atas jalanraya kt malaysia ni….

  9. KESIAN……

counter statistics