Sunday , December 4 2016
Home / Lain-Lain / Super Sedih: Iklan insuran Thailand ayah bisu dengan anaknya

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

19 comments

  1. ceh…ingtkan tak sedih…tp tetiba airmata bderai

  2. fuyooo dah macam tengok drama lak. iklan yang best

  3. sedeh tp aku cm x sedeh je ..hehe

  4. Air mata jatuh berlinang…sapa yg tak rasa sedih tu memang takde perasaan lansung.

  5. sot…sot..aku dibuatnye adehh

  6. A y e s h a Ramlee

    sedey gak…

  7. mula2 ingat biasa2 je iklan nieh , tak sedar air mata nak mengalir. haii sedihnya..

  8. So touching….

    Teringat kat arwah abah.Tahun ni kali pertama kami beraya tanpanya.

    Al – Fatihah.

    • junna sy pon xde ayah da 5 taun da tp still terase sedih sgt tgk iklan ni….

      AL-FATIHAH….

      AYAH….

      KAKAK,IBU,ABG N ADIK RINDU SGT KT AYAH…..

      SEMOGA AYAH TENANG DI SANA HENDAKNYA….

      PASTI KITA AKAN BERJUMPA LG….

  9. iklan yg sgt menyentuh perasaan…..

  10. tersentuh aty aku tgk..nangis jap..T_T

  11. sedih tgk iklan nie….setiap orang ada keistimewaan dan kekurangannya…belajarlah untuk bersyukur dgn apa yg kita ada…

  12. Adoiyai, shideyyy nyer…

  13. sedeynye… sob sob…

  14. cam drama rye lak..pastu MM post tym tym canni lak 2…

  15. sedih banget.. jadi teringet papa ..
    i love you daddy.. forever.. 🙂

  16. soundtrack dr drama korea A Love To Kill hahahah

counter statistics