Monday , December 5 2016
Home / Isu Semasa / Super Tamak: Bapa mahu tangkap bola sebelah tangan, anak terlepas genggaman

Super Tamak: Bapa mahu tangkap bola sebelah tangan, anak terlepas genggaman

Video ni yang dipaparkan dalam Buletin Utama, TV3. Ia telah disebarkan di internet beberapa hari yang lepas tapi selepas ia disensasikan TV3, kami tanpa segan silu berkongsikan video ini nye pun.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

15 comments

  1. Hahahaha, lawak je kene mara ngn bini die dpn camera sumeeeee. tp sian dak tuh. sakett tuh. tp diam jer die. isk2!

  2. lawak betui./.sian pun ada….mcm mcm rasa ni…nasib anak tu takdak apa apa

  3. haha pa la … lcu ehh muka bni dia ..mrah2 lgi..klau aku,aku kasi sepak sja .. pgang ank pn x tau .,

  4. isteri : org srh tgk kt rmh,nk dtg gak!
    suami : xcited…lupe…
    isteri : xde makna ye lupe!…dh pas ni de nk dtg stadium g!…tgk kt rmh!…

  5. adehhhh…bapak ooo bapak…

  6. hahaha…semlm ada tayang dlm berita. lawak giler tgk dia kena marah ngan bini. bini rules! hahaha~

  7. hahahaha..pentingkn bola dr anak..bgs2

  8. memang patut pun kena marah.. macam bola tu lagi penting dari anak..

  9. oiii..mediamalaya aka mulsaman….pesal pe cm berterabor je komen2 kt sni..xtau mane yg 1st..adoiii

  10. tu reflex action die tu. haha..

  11. ini mesti jarang pegang @ jaga anak, tu yang lupa tu… patut pun kena marah ngan bini dia kalu aku pun aku marah gak….. bola x dpt anak keciciran….barai!!!

  12. Suami die bg alasan yg bola tu nak kena kat anak yg dipegang tu..Pastu Bini die sound "Kepala Hotak ko!"…keke

  13. hahahahahahhaa..muke bini bengang gile!

  14. bencinya kalau dapat laki macam nih..kesiannya anak dia. rasa nak terberair air mata tgk.isk!

counter statistics