Sunday , December 11 2016
Home / Lain-Lain / Super Tinggi: Pondok lepak tertinggi di Switzerland (9 gambar)

Super Tinggi: Pondok lepak tertinggi di Switzerland (9 gambar)

Pondok rehat ini dipanggil The Solvay Hut. Ia dibina bertujuan untuk menyediakan tempat perlindungan dan makanan untuk pendaki gunung. Pondok ini dibina sekitar Ogos 1915. Material untuk bangunkan pondok tersebut telah dinaikkan menggunakan binatang sejauh 3.26 kilometer sebelum ia ditransfer dari cable car kecil sementara sejauh 4 kilometer. Pondok itu kini dimiliki oleh Swiss Alphine Club. Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

6 comments

  1. Kesiannya kat binatang yang mengangkut bahan2 nak buat pondok tu. Mesti sengsara punya angkara keinginan manusia.

  2. Tingginya..kalo aku dh menggigil lutut nk naik smpi atas.

  3. Dah dok dalam tu sure x nak turun coz takut

  4. cntik mmg cntik tp aku x snggup nk g sna sbb aku mmg gayatttttt………..

  5. Tak boleh nk bayangkn mcmna depa bina pondok ni. Kerja2 angkut mengangkut bahan2 binaan. Mcmn ek?!!

  6. pondok xad la bsr sgt sama bsr ruang pejabat.ak prnh dtg sni ikt rombongan..

counter statistics