BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Wednesday , June 1 2016
Home / Pelik / Super Tipu: Kobis tiruan level: Asian (8 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Kompilasi-Kemalangan-MEDIAMALAYA

Super WTF: Kompilasi kemalangan kereta menggunakan dashcam #22

Kesiannya lembu tu kena langgar. Nak tahu hidup ke mati, kena tengok dulu kompilasi video ...

11 comments

  1. la kobis pun dah blh dicetak rompak…adeh lar

  2. beware guys..ade kobis cetak rompak plak.. almaklum made in china

    • pmbetulan brader, menatang ni made in japan. maybe lebih berkualiti daripada brg2 tiruan dari china, hehe xD

  3. ape bahan die gune tu?

  4. ini bukan untuk makan..Wax untuk display dalam bekas..dan hiasan aje…

  5. err..sory..tp tu tulisan japan,bkn china.tq

  6. dunia makin maju.hjung2 mnusia pun bleh dcetak rompak ….

  7. rozita che man

    wat de pishh..

  8. pergh….terernya yg buat nie…..sampai kobis pun boleh jadi tiruan…
    (tak tau lah apa kesannya bila ada org mkn kobis tiruan nie)

counter statistics