Thursday , September 29 2016
Home / Pelik / Super Uwekk: Dapnye duyian (4 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

17 comments

  1. musti ulat tu rasa dorian gak… hahahaha…

    • diingatkan kepada penggemar ulat durian supaya jangan kunyah camtu jer..kalau nak menikmati ulat durian picit keluarkan lendirnya telan jer..berkhasiat untuk menyembuhkan hedache..

  2. Biasalah…ulat buah…isi besar…ulatpun besarlah.

  3. hahahaha.benda ni biasa je.nothing weird.

    tp yg penting cari buah lain yang elok dan layaaann…kesedapanyeeee..

  4. tu je da mnunjukan…jgn nilai ssorg dr segi luaran…luar nmpk cantek dn mnyelerakn..tp dlm ade ulat….huhuuhuhu…

  5. nasib aku memang bukan penggemar durian..kalau tak, setahun aku tak sentuh buah ni dek pasal tgk ulat kat gmbr atas ni..

  6. tak pa ulat buah makan buah….

    kira ulat tu bleh di makan la….

  7. Kalo aq, aq mkn ulat tuh dulu bru aq mkn durian.. buekkk.. ahaks

  8. Alah ulat buah… ape lah yg nak di gelikan..

    Sebelum ia makan kita … kita makan ia dulu ler… hehe! ;P

  9. Ulat dlm buah kita geli eh…

    Yg cacings dlm perot kita ni sekarang mcmana gamaknyer ya… hehehe!

  10. Normal la tu jumpa ulat dlm buah. Dalam setandan pisang, tak semuanya elok. (tetiba citer pisang)

    • Norma Jean >Aq pun konpius gak ni nape ko citer psal pisang sbb org len citer psal durian dn ulat.. wakaka

  11. Geli….tp aku suke je durian. jmpe durian ada ulat, amik la durian yg lain plak. heheh

  12. ulat tu sama gebu ngan durian yang dia makan….

  13. bio betik!

  14. ali baba dodol

    ulat je.kalau ular anaconda keluar camne pulak ye?

counter statistics