Wednesday , September 28 2016
Home / Pelik / Super WTF: Apabila makcik seronok berkaraoke (1 Video)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

18 comments

  1. abesla pasnie popular la mak cik nie..kalah apeX kawen nnt..hahaha

  2. Jadi artis youtube la lepas ni. Kalah Najwa Latif ni…:D

  3. mabok air ketom makcik ni

  4. harok mkcik ni

  5. melatah kot macik neh….hehehe

  6. haha.. makcik kalau masuk AJL aritu komfem dpt anugerah persembahan terbaik

  7. Wah!nenek aq siap buat shuffle+breakdance+moonwalk+zapin+makyong+OPPA GANGNAM STYLE!

  8. Aku pulok yg rasa malu nengoknyer

  9. hahaha..sedar la wahai makcik oii..xde perasaan malukah makcik buat gaya gitu?? ishh2

  10. haha..memang klaka tgk gelagat mkcik ni…tp spe yg upload, n sebarkan video ni, tolong la delete..ksian giler..memalukan dia je..

  11. Kesian makcik ni.. Mesti dia malu.. Kenapalah suka aib kan org? Walau ape yg dia buat ni tak betul, jgn lah kita aib kan dia sebegini rupa….

  12. isap gam ke ape makcik ni… masya ALLAH!!!

  13. mcik nie cube mbukti kn pd khlyak umum…..org tua pun mampu buat mcm apa org muda buat…agakkk nye lah kn…hehehe… video ni ada sdkit peringatan n hiburan….jgn lah piki bkn2…..hehehehe

  14. nape la mak cik jd mcm ni dh tua pn masih nk karoke xmalu ke harap pakai tudung n bju kurung tp perangai buruk..sptt nye bg bimbingan n teladang yg baik kepada yg muda..dunia akhir zaman.

  15. For my wedding reception, karaoke is banned. TOTALLY BANNED!

  16. hebat makcik depan orang dia karaoke bapak hebat

  17. oku hahahahahah ninshintan kat sekolah aku dia oku macam tak normal

counter statistics