Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / Super WTF: Cara buat telur pindang style China (12 gambar)

Super WTF: Cara buat telur pindang style China (12 gambar)

Kalau di Johor, kita makan telur pindang. Tapi lain pula di sebuah bandar bernama Dongyang di China. Mereka menggelar telur ini sebagai “Virgin Boy Eggs”. Menarik dan memuntahkan kami, cara pembuatannya sangat pelik. Di mana telur-telur ini direbus dan direndam menggunakan air kencing kanak-kanak lelaki yang dikumpolkan di dalam baldi sebelum dijual kepada umum. Dafuq did I just read!

Sumber dipetik: Izismile

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

17 comments

  1. Nk Terjeluak jer tgk.. uweekkk…

  2. Muntah hijau….uwekkkk. Apa la kerja dorang ni, asal boleh makan aja. Semua pun belasah!!

  3. orang cine niiiiii, padan la perangai sekor2 tak makan saman. main redah je. pengotor betoll

  4. eeiii yakkkkk

  5. bodo punye ore..

  6. pengotor betul la diorang nih…xdek air bersih da ker?air sungai kan byk….

  7. uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss:x

  8. patut la dorg 2 sume super @$%&#!

  9. yakjuj makjuj makan segala benda..mujur lalu melintang patah

  10. YANG AQ TAHU..ADER PEPATAH KATER..BELAJARLAH MENUNTUT ILMU SAMPAI KE NEEARI CHINA…TP BILA ORANG CHINA UAT CM NIE…YUEKSSSS…SGT PENGOTOR N MCM ORANG X DER OTAK!!! YA ALLAH..BERSYUKUR BERADA DI NEGARA MALAYSIA…

  11. uwekkkk nak muntah

  12. telur apa kha itu..euhh.geli la..x snggup aku nk mkn tngok tlur cm tu …

  13. disuruh kita belajar smpai ke negeri china spya kita tau kepalsuan2 yg ada..mereka ni terkenal dgn barang2 yg palsu..tp mereka la negara paling kuat suatu ari ni..dah dinubuatkan…mereka ni umpama naga yg sdg tdr…

  14. loya tekak huhu

counter statistics