Monday , September 26 2016
Home / Pelik / Super WTF: Coli untuk lelaki di Jepun (9 gambar)

Super WTF: Coli untuk lelaki di Jepun (9 gambar)

Biar betul orang Jepun ni! Coli untuk kaum lelaki pun ada ke? Tapi tak mustahil memandangkan golongan jenis ini semakin ramai di merata dunia. Gambar penuh after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

12 comments

  1. hahahahaha…adoooooaaaiiii…. seksi gitu….hmmmmm… macam2….

  2. erkkkkkkkkkkkkk… muntah darah tengok!!!

  3. why not bg superman,ultramen & batman try coli utk jantan ne & pakai kat luar gitu….. jeng..jeng…jeng
    atoii… seksinyer!!! tejojol mata!!! hahaha…..

  4. alamak………

  5. Wakaka! jantan pon ader coli..

  6. errrkkk….tak faham aku..

  7. LOL

  8. cehh..apa faedah diorang pkai bra…??? heran2…pe daaaa

  9. hahahaha..makin ramai la nyah2 kat luo sane…

  10. klu ppuan pkai blh x???
    ;p

  11. ali baba dodol

    jepun memang pelik………….

counter statistics